mandag 17. september 2012

Vissen og vakker ….

Hei !
Nyyydelig høstvær idag, ihvertfall her i Sandefjord …
Ære være SOLFYLTE dager , det er vakkert ! Gikk en liten tur i formiddag og " sugde " til meg
sol, sjølukt og bare koste meg :)
Plukket med meg noen av de her …

Vissen " hundekjeks" som vi kaller det..
Gledet meg i vaser og glass i sommer …
Gleder meg nå , i de to gamle flaskene mine 

Sart og vakker , et lite kunstverk 

Se bare ...

Liker disse betongeplene godt , flytter de stadig rundt om i interiøret :)

Håper dere har hatt en fin helg ?
Det har jeg !
To bursdagsfeiringer og fineste datteren på besøk , innholdsrik og mammahjertet har fått
litt påfyll …
Ha en fin start på
uka !!


10 kommentarer:

  1. Takk for kommentar! Ler litt, for de betong eplene hsr jeg også. Så fine. Enig :-) Og det vakreste finner man i naturen. Brune tørre kvister/ blosmster. Vakkert! Ha en finfin uke. Signe

    SvarSlett
  2. Såå vakkert :)
    God uke til deg også!
    Klem Renate

    SvarSlett
  3. nydelig vær her også....dører og vinduer oppe :-)
    jeg får ikke visne "blomster" til å se så fint ut hos meg .....flott var det!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, jukser litt med app på mobilen :)
      Fin kveld til deg :)
      klem !!

      Slett
  4. Helt nydelig :)
    Du får alt til å se ut så fint... og inspirerer:)
    Ha en kos mandagskveld
    klem sissel

    SvarSlett
  5. Takk, så hyggelig da :))
    Fin kveld til deg også !
    klem

    SvarSlett
  6. Veldig tøft og vakkert på samme tid ღ
    - og så tøffe de eplene er... Masse
    flott inspirasjon her hos deg :) Ha en
    fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Sånne "hundekjeks" tok jeg inn før jul i fjor og sprayet med snøspray ---anbefales! De ble så flotte at de har stått i gangen helt til nå :)
    Elsker bloggen din! Anne Linn

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !