tirsdag 18. september 2012

Fra mørkt til slitt ….

Ny make over, denne gang to lysestaker og en "kasse " …
Hatt dette i noen år men har stått " gjemt "… Helt til igår…

Fine ting , men lysestakene så " rare" ut med vanlig lys i … Og kassen hadde " feil " farge...

Pusset med grovt pussepapir og fikk frem " slitt " preg...

Lysestaken fikk også en runde ...

Underveis…
Glasset til et norgesglass ble limt på toppen :)

Synes det ble kult å ha med metallringen også.. De er løse så de kan jeg ta av og på
om jeg vil :)

Synes dem ble fine jeg :)
Passer MYE bedre med kubbelys til disse .
Petrol fargen er lekker !

Sånn ble " kassen "
Rustikk og fin :)
Idag skal det kjøpes flere lys og en plante som skal få plass oppi der .

Da ble det sånn jeg ville ha det , to " nye " makeovers..
Helt GRATIS :)
TAKK for herlige, motiverende og søte kommentarer dere legger igjen !
Det VARMER !!

Ha det fint :)


14 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble. Veldig lite som skal til for å gjøre ting man har litt mer spennende og nytt:)

    Ha en fortsatt fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  2. Dette ble jo helt perfekt. Å bruke ringene til norgesglassene var jo en fiffi detalj.

    Ha en fin tirsdag.

    Klem, Inger

    SvarSlett
  3. Ja- det ble kjemoefint :) sandpapir gjør susen !

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Det var kjempefint:) en virkelig god ide med de lokkene, norgesglass kan brukes til så mangt:)

    Bente

    SvarSlett
  5. Virkelig tøfft dette, Ingrid.<3
    Du kommer alltid med så mange gode ideer.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  6. Tusen takk for mye fin inspirasjon-fortsatt god tirsdag

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig det, takk for titten og kommentar :)
      klem

      Slett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !