mandag 14. januar 2013

Lyst , lett & luftig på kjøkkenet !

Fruen ønsker alle en herlig mandag !!
Tusen hjertelig takk for nydelige kommentarer mht historien om sykdommen min i forrige innlegg! Det finner du HER.
Håper på forståelse over at jeg IKKE vil prate sykdom her :) Kjøp ukens Allers , der står masse info for dere som lurer på noe :)

Idag er det 14 blå, lyst og trivelig - så her kommer et lite ras av bilder fra kjøkkenet som har fått små  " kosmetiske løft " siden sist :)
Vår inne , lyslykt fra Home & Cottage
fungerer flott som
blomstervase :)

Er jo bare VAKKERT !!!

Mer " luftig " her inne etter benken jeg
hadde her før, havnet i stua 

Fine stolen !
Arvegods fra mormor.

Nydelige detaljer .

Ikke sant ?

Også en skatt fra mormors hjem , taburett .
Malt i fineste lyseblå
fargen !
Pasteller er på full fart inn
sier trenden..
Så da er jeg vel trendy :)


Steindilla ?
Jepp !
Herlig å pynte med.
Og minner om ferie...

Blir ikke lei av disse
boksene med det
første tror jeg…?
Dekorative i
mine øyne !

Her er hundematen
"kamuflert "

Kjøpte denne på Plantasjen i helgen , egentlig til å ha ute men
synes den var så kul i sort at den
fikk være
inne :)

Hjertelig velkommen til nye følgere , GØY !!!

En flott dag til dere
alle !


7 kommentarer:

  1. Elsker tulipaner. Ut å kjøpe Allers etterpå. D

    SvarSlett
  2. Så utrulig nydelig stol,den var bare då vakker at:)og resten og selfølgelig:)
    Måtte kjøpe tulipaner idag eg,sjølv om dei ikkje står så lenge så er dei flotte!

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så fint, fikk skikkelig vår fornemmelse nå.
    Den hvite stolen og den lyseblå krakken var jo bare digg. Nydelige detaljer på mormors stol.
    Elsker slike møbler som har en historie bak seg.
    Ha en super mandag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Å DU HAR SÅ MASSE VAKKERT OG KOSELIGT RUNDT DEG
    MÅTTE LESE INNLEGGET UNDER
    JEG SYNES DU ER TAPPER OG FLINK
    OG SÅ BRA DU DELER DINE ERFARINGER
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. ble stor fordring bare å flytte om på sitteplassene.....var fint dette også......og stolen var bare så flott!

    Skal lese Allers også, men jeg arver dem....gjenbruk! ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Så fint og koselig;) Den stolen var bare skjønn! Ser ut som om armlenene er to armer som bare vil omfavne deg;)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !