torsdag 10. januar 2013

Jeg ER så glad….

…. når SOLA skinner !! Lyseblå himmel, solstriper inn , verandadøren oppe og frisk luft kommer inn i rommet :) Sånt BLIR jeg glad av !! Derfor satte jeg på musikk fra min favoritt spilleliste på Spotify og gikk løs på litt lett " ommøblering " - ikke at de STORE tingene ble flyttet,  men litt bytting av plass på
puter, lampe, stæsj og en benk 

 

Benken jeg hadde på kjøkkenet
fikk flytte inn
på stua.
Putene fra soverommet kom
med på "flyttelasset " :)
Pleddet jeg vant i " Sköna hem "
liker jeg godt.
Fargene er flotte.


Denne hang i gangen..
Nå ved vitrineskapet .

Kjøkkenputer har blitt sofaputer

TRENGER RÅD !!
Veeeeldig lyst til å spraye denne svart …
Lampa altså .
Hva synes DU ?

Disse stakene har jeg vist før…
Black Design som fikk seg en slitt look med
pussepapiret.
Hos Mester grønn har de 70% på julepynt
Kaller IKKE dette julepynt , så disse små
hornene fikk sin oppgave
med å være pynt...
Helårspynt !

Lysfatet fikk seg en forandring også..
Amarylisen tok kvelden og da
kom dette
i
steden.

Digger fargene , ja det ER farger dette også :)
Rust og natur, slitt tre ..
LOVE IT !

Sånn da er stua klar !
Kun to puteløse rom gjenstår hi hi ..
Kjøkkenet & soverommet.
Men det får dere se i morgen .
ETTER min kjære
vaskehjelp
har vært
her !


11 kommentarer:

  1. Ikke bare er det deilig med blå himmel på denne tiden, men det er så mange vakre himler:) Om du skal spraye lampa di?.. tja de som spår i trender sier at det fortsatt er lyse farger men grått er det nye hvitt. Natur og gjenbruk fortsetter, men det skal inn litt farge som den turkise vasen på lysfatet ditt. Leste på nett at det skal inn litt fargesplæsj at man gjerne plukker seg ut en edelstenfarge og spiller på den. Smaragdgrønn for eksempel. Jeg syntes det passa bra for jeg har dilla på lilla; ametyst:)Uansett deler jeg din glede over lysere tider:) Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Det er rart med det men når sola skinner og himmelen er blå så er det så mykje kjekkere å fikse og ordne på ting og stelle rundt seg:)
    Kjempefine bilder av alt det fine du omgir deg med,lampa er nydelig i kvit men hadde blitt tøff i svart og:)

    Fine ettemiddag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Vurdert og lakke brun eller grå? Litt mørk variant.

    SvarSlett
  4. Heisann. Gøy å flytte litt rundt på ting. Blir som nytt igjen. Den vevde puta med grått mønster falt jeg helt fot. D

    SvarSlett
  5. Så utrolig mye flott pynt :) veldig dekorativt og koselig hos deg kan jeg tenke meg. Kjekt å kunne flytte litt på ting i blant.

    SvarSlett
  6. Er så enig med deg! Sol gjør meg også hoppene glad og full av energi :)
    Å jaggu ble det fint hjemme hos deg!
    Jeg sier tommel opp for å spraye lampen sort.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. JA SOLA ER SÅ HERLIG Å FÅ TILBAKE
    Å DU STELLER SÅ FINT RUNDT DEG
    JA TIL SORT LAMPE
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Definitivt ja til sort lampe! Alltid deilig å flytte på ting og gjøre litt om :) Fin helg til deg, klem Kjersti

    SvarSlett
  9. Fantastisk fin blogg du har , smakfull stil og mange fine bilder.
    Er glad jeg fant deg slik at jeg får se mer til denne flotte bloggen.
    Tusen takk for fine meldinger på min blogg.

    Ha en super fin kreativ, positiv helg.

    Mange klemmer fra Lisebeth.

    SvarSlett
  10. Skal jeg si min mening så er lampen din flottest i hvitt som den er :-)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !