onsdag 26. september 2012

Min lille do ...

Ja, den er liten … Ikke for meg for jeg ER liten .. Men for mannen min og andre er den TRANG..
Kjekt når ungene var små med do i gangen…

Sånn er´n
LITEN
Men man får gjort det en skal der da :)
Fant dette gamle bildet og synes det passet godt der.

Ny knagg av drivved . Fant en liten bit og skrudde knaggen på. Kjøpte flere i en indisk butikk sist jeg var i Oslo.
Kjekt å ha :)

En liten engel…
Har hatt engler og hjerter " overalt " i huset..
Kjenner jeg er litt lei nå … Ikke for å fornærme noen !!
Men veggord , blonder og supersøtt er på vei ut av heimen :)
Nå er det rustikkens tur her tror jeg. ..
Gøy med stilskifte innimellom 

Men både engler og hjerter på do da :)
Disse her er SÅ kjekke…
Heller litt god olje på dem og det dufter NYDELIG der inne...

..
Sikringskapet har vi på DO ! Akkurat som det ikke er trangt nok fra før der..
Triste saker.. de dørene..
Har hatt diverse bilder jeg har printet ut og festet med magnet  der , men
nå har det kommet opp to wallstickers med løv..
Jammen er det ikke et hjerte på nøkkelen også …
Ja ja , liker det jo - bare ikke SÅ mye som før ...

Sånn så det ut før, ikke den STORE forandringen men
litt…Speilet var vel noe av det første jeg laget av drivved.
<3
Ønsker  dere en FANTASTISK ettermiddag :)
Nå skal jeg avgårde å kjøpe tapetlim :)
Har jo en rull som venter…
HA DET BRA !


3 kommentarer:

  1. Morro å følge rom for rom hos deg. Gleder meg til fler. Hva skal du tapetsere mon tro. Jeg venter på noe tapet jeg har bestilt!

    SvarSlett
  2. Takk, holder på med en vegg… Bare EN heldigvis , liker IKKE tapetsering !
    Ha det fint, spennende med tapet da, gleder meg til å se om du vil vise frem da ? :))
    Men det vil du vel ?

    klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott lite do du har :) Likte den nye rekved-kroken din veldig godt.
    Er helt enig med deg når det gjelder engler og hjerter. Er også gått ganske lei av dem og bytter de sakte men sikkert ut med mere rustikke gjenstander ;)

    Ha en riktig flott Torsdag !

    Klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !