torsdag 27. september 2012

Gangen min :)

Hei og hopp !!
Idag vil jeg vise gangen min , synes det er vanskelig å ta bilder av HELE rom . Dette pga lyset ..
Men her er det nok et bilderas fra hjemmet mitt. Velkommen !

Et mørkbeiset skap type indisk.. Ble malt hvitt for tre år siden. IKKE angret :)
Tre stokken er fra en ferie . Tova ull hjerter som egentlig er julepynt ;)
En arbeidslampe henger øverst og en liten zink lykt henger
litt lengre ned.

Andre veggen, gammel koffert og noen bøker..
Trollhassel i et zink spann oppå hylla  som jeg fant UTE :)

STILMIX ?
JA !
Liker å blande forskjellige ting til et stilleben.
Krystall, ny vase og en gammel bryggerikasse 

Her er " arkivskapet " , rommer masse rart!
Deilig med ryddig gang :)
Dette er veggen inn til kjøkkenet og badedøren synes litt...

Speilet mitt var også brunt, ble malt i samme slengen som skapet..
Høstlyng i min decoupage blekkboks har fått komme inn i varmen,  og herlige strikke lykter 

Dette bordet står ennå uten en runde med malekosten..
Har IKKE hjerte til å gjøre noe med det..

Noen detaljer . Loppisramme, hønsenetting og et fint print fra nettet .
Her ser dere den minste zink lykten maken til den som henger på stokken..

Da har dere sett gangen , selv om jeg ikke fikk til å få tatt bilde av HELE rommet …
Velkommen nye følgere !!
150 følgere da gitt , kjempegøy !!

En fin , fin torsdagskveld ønskes dere alle




4 kommentarer:

  1. Du har det veldig veldig fint hjemme med deg :))
    Og masse kreative påfunn ♥
    Skapet på både i gangen og kjøkkenet er nydelige ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Koser meg med å være med på rundturen hos dere :-)

    SvarSlett
  3. Dette er en kjempekoselig gang.
    Gangen blir ofte det glemte rommet i huset, men ikke hos deg <3

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  4. Veldig koselig!
    Liker også litt stilmiks, og det rustikke er også på tur inn her. :-)
    Alt til sin tid!
    Riktig god helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !