mandag 12. mars 2012

KRAKELERING :)

Håper dere har hatt en fin start på uken :) sa jo i siste innlegg at jeg skulle vise dere noe annet jeg gjorde i helgen ... Her kommer det før og etter bilder av to lyse staker jeg egentlig hadde tenkt og ha sorte... men ombestemte meg - skjer stadig faktisk hi hi ... Kan ha en plan den ene dagen for så forandre dagen etter.. Er vist en typisk tvilling i følge de som har peiling på astrologi...
Ikke det beste bildet... tatt på kjøkken benken i sterkt lampe lys..
Men dere ser her to lysestaker i tre , som har fått en omgang med krakelerings lakk før malingen begynte
Liker den type " behandling " , spennende hver gang hvordan
det blir :)

La lakken litt her og der og så fort du begynner og male oppå begynner det å skje noe :)
Malingen sprekker !! Moro !! Tok en gryte skrubb og "hjalp " til for å få den rette
slitte "looken " :)

Sånn ble de :)
To nye staker har kommet inn i heimen .
Malte de i samme fargene som jeg har på møblene på
kjøkkenet :)
De lilla lysene var det eneste jeg hadde , så innkjøp av andre
kubbelys skjer i morgen .

Idag har jeg vært UTE i hele dag !!
Fått litt farge til og med :)
Et helt FABELAKTIG vår vær har vi hatt !!
Heldige oss <3
Driver og forbereder nytt påske stæsj , men det får bli i neste
innlegg ..

Ha en fin kveld alle sammen .

5 kommentarer:

  1. Hørtes ut som spennende maling dette D:)
    Fine ble de iallefall.
    Ha en fin kveld
    klem sissel

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Kjempefint resultat!! Ble jo superfint!!
    Legger meg som følger og kommer tilbake:-)
    Fin kveld og morgendag til deg!!
    kle Fru Samuelsen

    SvarSlett
  3. Takk :)
    Hjertelig velkommen som følger og velkommen tilbake :)
    Fin kveld til deg :)
    Klem ingrid

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !