mandag 12. mars 2012

Herlig butikk med de gladeste farger !!!

Pur Glede er en butikk jeg anbefaler dere å kikke innom :) MÅ jo bare bli i godt humør av disse herlige fargene og mønstrene :)

I slutten av April skal jeg til Hamar :) Treffe noen herlige damer fra Tips & Inspirasjon Til Hjemmet siden på Facebook ( du finner link på venstre side litt lenger ned ) Gleder meg syyyykt !! I den anledning har Sissel (en av de fine damene ) tatt kontakt med " Pur Glede " om hun kunne sponse oss på vårt " blogg treff " OG DET kunne hun :) Jippi, jippi !! Så spennende :)

1 kommentar:

  1. fineste eple-kopp!!!
    svar : takk ingrid!! jepp, gleder meg til å kjøre irja stil :)
    du vet du hva..dette er den første ikke så positive kommentaren jeg har fått og det er egentlig mer overraskende..jeg vet jeg kjører spesiell stil og det liker jeg..det jeg vil og håper er at folk kan se noe her som innspirerer dem til å gjøre noe..i sin stil :) men tusen takk ingrid, du er søt!! :D

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !