lørdag 31. januar 2015

LYSERE DAGER !!

Hurra for deilig dagslys sier jeg bare ...
Kroppen våkner liksom litt for hver dag , siste dagen i Januaaaaaar ! Denne måneden har vært lang synes jeg !

Men nå står Februar for døren og fruen gleder seg !




Ny pute ... kan starte min egen putebutikk mener mannen :)
SALG på HM og det liker vi !

Se her !!
Fruenhar kjøpt en grønn plante ! Vil den overleve ???
Stay tuned !
Stoffkurven er også fra HM , tror det er beregnet til brød etc ... men synes den fungerte flott som potteskjuler !

Ønsker dere en knakende fin helg !

5 kommentarer:

  1. Här var det så härligt att kika in! Underbar blogg och underbara bilder...
    Önskar dig en skön helg, ta hand om dig!
    Kram Titti

    SvarSlett
  2. Hihi, deilig med lys! Den puta kjøpte jeg på salg i går også, og har tenkt å blogge et par bilder ;) Fin!

    SvarSlett
  3. JA NÅ GÅR DET RETTE VEIEN
    NYT DAGENE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Ja- nå er det snart vår og det skal bli godt :)

    Flotte bilder av det fine hjemmet ditt.

    Ønsker deg en fin ny uke :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !