mandag 3. februar 2014

Tapet inspirasjon .

Ny utfordring fra NIB i februar ! Og jeg hviler ikke på laubærene etter 1 plassen jeg vant , så her kommer det en sneak peak av soverommet og gjesterommet hos meg :)



Denne var jo en slager for et par år siden , drivvedtapeten .
Har ikke gått lei av den … ennå . Kun en vegg har tapet.
Skaper et rustikt inntrykk sammen med mitt  nattbord som opprinnelig var en kasse fra et sykehus.
Beiset den og satte hjul på , stolen fikk jeg
på Finn.no.




Her fra gjesterommet. Restene av tapeten ble limt på dette skapet som jeg  malte, også fra Finn.no.
Lampeskjermen fikk seg også en makover av tapeten, på en lampe av gamle bøker som jeg limte sammen.
Har brukt tapet mye , bare fantasien som
setter grenser !

Du finner masse flott tapetinspirasjon fra andre bloggere HER  

10 kommentarer:

  1. Hei Ingrid
    Så utrolig fin tapet, den likte jeg veldig godt! Kjenner jeg er veldig på treverk for tiden og naturmaterialer.
    Gratulerer så masse med 1.preimen i siste Nib-finale! Så gøy og fortjent, det var ditt kjøkken som fikk min stemme også.
    Ser jeg ikke har virvlet så mye rundt i bloggverden, siden jeg oppdaget det først nå.
    Lykke til med den nye Nib-utfordringen og fin uke!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 1 plassen siste NIB utfordringen!
    (Vakkert kjøkken og vel fortjent!!)
    Jeg og ELSKER den tapeten du viser her, men har ingen steder å ha den.... ble
    derfor litt inspirert når jeg så kommoden din :-) Det var lurt!
    God mandag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer igjen med 1. plassen!! Den var velfortjent:)
    Så stilig tapet du viser på gjesterommet. Selv har jeg dessverre ingen vegger som kan tapetseres men tapet er fint å bruke til så mye annet også:) Det viser du jo med den fine kommoden som du har tapetsert så fint!!
    Lykke til med bidraget ditt:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Kjempeflott:))tapet er gøy!
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Jeg heia på deg!;) Ikke rart du vant!
    Gratulerer igjen:):) Flotte premien!

    Skal ikke se bort ifra at du vinner igjen!
    Nydelig, røff tapet:):)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. Lekker tapetinspirasjon hos deg.
    Digger lampa av bøker!

    Fin uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  7. SÅ BRA DU HIVER DEG MED
    FINE BILDER
    ØNSKER DEG LYKKE TIL
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  8. blir så inspirert av så mange flotte bidrag med tapet, masse lykke til i utfordringen:-)

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig kommentar på min blogg og gratulerer med første plassen i januar! Heiet på deg vet du :)
    Her var det et flott soverom, fin tapet og den er stadig fin også :). Godt at man har valgt noe man ikke går lei av med det første og ikke nødvendigvis følger alle trender der man føler for å skifte stadig. Likte bruktfunnene dine også! :) Lykke til!

    SvarSlett
  10. tapeten er fortsatt lekker!
    Passer perfekt med de andre møblene dine:)
    Utrolig mange fine bilder på bloggen din, massevis av inspirasjon å finne her!
    ha en fin tirsdagskveld
    klem Cathrine

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !