fredag 28. februar 2014

God helg !

FOR en uke dette har vært :)
Og det kjennes på kroppen kan du si, men med såååå mye positive tilbakemeldinger er en dag eller to uten energi.. peanuts !!! Kan avsløre at i tillegg til NIBhjemme reportasjen som kommer i midten av mars,  har LEV LANDLIG tatt kontakt og mest sannsynlig blir det en reportasje i april :) !!!
Bloggen vokser for hver dag og fruen S M I L E R !!



Skulle gjerne gitt hver og en av dere ei rose !
Uten dere hadde blogging vært kjedelig !!

Idag fyller min kjære far 80 år !!
Og dagen skal feires imorgen med familie og venner av jubilanten .
I den anledning har fruen fått i oppdrag og dekke bordet , kjøpte kirsebærgrener hos Mester Grønn og der var det tre for to tilbud så det ble mange grener med kirsebær...

……. og en bukettt med eucalyptusgrener . Måtte bare ha et
par her hjemme :)
Dufter godt !
Bilder av bordet får der se over helgen !


En liten "selfie " tatt med selvutløser´n på kamera :)
Nok en gang , takk til dere som titter innom , og til dere som legger igjen hyggelige kommentarer !!

Betyr masse !

8 kommentarer:

  1. så gøy og spennene
    dette forkjener du
    gøy å følle bloggen din
    gratulerer til din pappa
    kos dere
    klem eli:)

    SvarSlett
  2. Har nettopp kommet hjem fra min pappas bursdag,tror verdens beste pappaer har bursdag i desse dager ~ er du ikke enig ? ;)
    Så gøy med all interessen ,kos deg med å være "i skuddet"!!!Gleder meg til reportasjer både her og der!
    Og flott selfie,ikke bare hjemmet ditt som er fotogent;)
    God Helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med far og kos deg med borddekking. Det er så gøy å pynte et festbord.
    Gleder meg allerede til å se hva du finner på. Flott at du kommer med i forskjellige magasiner.
    Ser fram til å lese reportasjene og ikke minst se på bildene. Dette er gøy!!!
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  4. Så spennende! Det er deg velfortjent :) Heier på deg!!!
    Hurra for faren din! Sprek alder ;)

    SvarSlett
  5. Så gøy og spennende at du får så mye fin respons.
    Kos deg :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Ja slike opplevelser er gøy å ta med seg videre!! Kos deg og nyt helgen og selskap med familien!
    Titti-klem

    SvarSlett
  7. Så moro å høre at det skjer litt både bloggmessig og interiørmessig. Du fortjener så absolutt det du får, og det var koselig å se et glimt til av deg også, sammen med de lune interiørbildene dine. Gratulerer så masse til jubilanten. Gleder meg til å følge med på det som kommer ut etterhvert, og det er moro å følge deg :)

    SvarSlett
  8. ohlalala! Du er fabelaktig!
    Jeg gleder meg til å se bilder og lese :)

    Ønsker deg en finfin søndag og takker deg masse masse for finfin kommentar!
    Du gjør meg glad!
    klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !