fredag 17. januar 2014

Små justeringer ...

må til …
Går her hjemme dag ut og dag inn og rekker å bli lei- fort ! Ute er et IKKE sted her akkurat nå - Hvorfor ? Fordi det er rene snøstormen ute !!! Og da liker frua seg bedre inne med stearinlys og fyr i ovnen !


Fyr i ovnen .
Natur , slitt tre og kelim .
Like it !

Sofakroken har fått to nye puter fra Home and Cottage .

Nye telysestaker fra Novasolo og en skjønn blomsterbukett fra sønnen min !
Helt plutselig sto han der på tirsdag med denne !
Hverdagslykke !

Hylla har fått ny plass på kjøkkenet ...

Og det sorte bordet har fått kommet tilbake hit …
Jodaaaa såååååå, forandring fryder sier jeg bare :)
Krydderhylla fikk sin hedersplass igjen også , bare med litt annet stæsj .

Vaskehjelpen har tatt husvasken atter en gang og frua kan bare nyte rent hus !

Nye planter fra en snartur til Ikea på Onsdag , så nå er lyslageret fylt opp igjen etter jul og ingen krok skal stå mørk !
Fullstendig avhengig av lys . masse lys !!


Nyvaskede putetrekk med Durance skyllemiddel i Lavendel !
M-M-M !!

Blader sortert og de jeg ikke ville ha , jo de fikk en god venn :)
Nå skal jeg bare nyte enda mer, snart står biff ,potetbåter, peppersaus og grønnsaker på menyen - og et stort glass rødt ! eller tre ...

6 kommentarer:

  1. Er så koseligt på kjøkkenet ditt. Det svarte bordet, er såå fint. Ønsker deg en god helg

    SvarSlett
  2. Det er ikke så mye som skal til for å få litt forandring:)
    Mange lekre puter du har!!
    Jeg må også en tur innom IKEA og få kjøpt meg noen sukkulenter. De er så dekorative!!
    Her er det også full snøkaos. Nå skal jeg kose meg med litt strikking, bloggbesøk og TV:)
    Ønsker deg ei fin helg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Er så fint hos deg, Ingrid.
    Og så flink du er som har energi til å ommøblere titt og ofte.

    Klem og god helg.

    SvarSlett
  4. Kjempefint og koselig kjøkken! :)

    SvarSlett
  5. Det er så koselig hos deg så og det sorte bordet og krydderhylla er perfekt der det står nå :) herlig stemning - til og bli glad av :)

    Ønsker deg en strålende uke

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !