mandag 27. januar 2014

Små detaljer ...

Idag har jeg flyttet litt rundt på små ting - ikke mye som skal til for at rommet blir " nytt "


Sort , hvitt, grått og slitt treverk .
Hos fruen finner du IKKE knæsje farger i alle rom .
Disse fargene her gir frua ro…. 

Nytt møter gammelt .
Less is more .

Dette skiltet har fulgt meg lenge, et skilt datteren min fant for lenge siden .
Liker den rene stilen på det , og har ikke skadet med litt humor i hverdagen heller … :)

Selv om farger på vegger og interiør er i duse, rolige toner …
Så er jeg stor fan av FARGEKLATTER !!
Som disse herlige tulipanene !
Når du får tre buketter på
Plantasjen for en hundrings , skal det ikke mye til !

Ønsker dere en herlig start på uka !!


4 kommentarer:

  1. Så vakre farger du har i heimen, ser veldig gjennomført ut!
    God mandag :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig :) Enkelt og delikat.
    Liker skapet ditt veldig - (har akkurat maken ) :)

    Kos deg i snøen.
    Klem

    SvarSlett
  3. HEI PÅ DEG
    UTROLI SÅ GØY DET ER Å FLYTTE LITT PÅ TING
    DET BLIR NESTEN SOM NYTT DA
    VELDIG FINT HOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Noen små endringer gir nytt uttrykk, det er sikkert :) Tulipaner er bare såååå vakkert, og det minner om vår :) Ha en fin tirsdag! Klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !