fredag 1. november 2013

Fin fredag !

Jepp !
Fordi : Det er helg , vaskehjelpen er her, fredagsmiddagen er under planlegging, sola skinner, formen er oppadgående og 1 mnd og 23 dager til JUL :)

 Takk for fine ord i forrige innlegg , dere er jo skjønne da!

Har vært en ny runde på skattejakt , her er noe av det jeg fant .. Beklager dårlig bilde...

To furufjøler , så slike på Home & Cottage og synes de var superfine … Men dyre !
Fine til ost og kjeks , spekemat og sikkert mye mer !
Disse fikk drivvedbeis på seg og ble fine synes jeg !

FØR….
10 kroner på gjenbruktsbutikken :)

Bandt en lærsnor i begge , og der henger de bare for å vente på at de skal bli tatt i bruk .

Denne her er en kuppel til en ødelagt lampett som lå i restekassa ..
Etter tips fra en annen blogger er disse helt nydelig å bruke til telys ...

Bare se her !
Så nå skal det jaktes på kuppler !
Ser for meg masse lys på  julebordet , tenk nå er det ikke lenge igjen ..
SNART "lov" å begynne å småpynte litt ..
GLEDE !

At kalenderen viser 1 november idag skulle man ikke tro… Disse plukket jeg inn her om dagen, satt ute på terrassen i 30 varmegrader ( midt i sola ) og drakk kaffe :)
MÅ jo bli glad av det !!
Kulda kommer , vet det … Men glad for hver dag uten !

Ha en fin , fin helg alle sammen !



6 kommentarer:

  1. så lur du er
    herlige fjøler
    jeg også er glad for hver dag uten frost
    nyt helga søte deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Ja. I år er høsten fin. Håper formen kommer seg. Jeg reagerer ikke på mørket, men liker ikke over fem kuldegrader. Dessuten er jeg redd på glatta etter et stygt fall for noen år siden. Derfor nyter jeg mildværet. Min vaskehjelp har sakt opp. Jeg er desperat på jakt etter ny. Kos deg i helgen. Her er det Kåre som skal lage mat i kveld. Det smaker alltid bedre når noen andre koker. Klem.

    SvarSlett
  3. Tenk november allerede,tida går så fort men håper det blir fine temperaturer ute lenger:)så flotte fjøler du har fått tak i,dei blei jo så fine!
    Ønsker deg ein fin lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Skjærefjølene ble flotte ja!!! Er fint å servere små "bites" på også som aperitif til gjester før man serverer middagen. Nyt helgen! =)

    SvarSlett
  5. Så herlige skatter!
    Fjølene kledde virkelig beisen, og den kuppelen var så fin med telys i.

    Her er jeg oppe før jeg pleier på en søndag, jeg passer lille nevø på 2,5 år, så nå ble det litt ekstra tid til å besøke den herlige bloggen din :)

    Fin søndag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Heldige vi er som ser muligheter - gøy er det, og penger å spare :)
    Og kupplene med t-lys i er bare helt genialt.

    Her er snø og vinter, og når sola skinner så er det fantastisk.
    Klem, klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !