tirsdag 8. oktober 2013

VARM,GNISTRENDE HØST 2.

Har et " ildsted" ute … Ønsker meg utepeis ,  men  denne har vi brukt masse på sene sommerkvelder og på fine høstdager :)
Koselig å sitte der ute med pledd , noe godt i koppen og kjenne bål lukten .. Mitt NIB  bidrag nr 2 kommer her :

Vi har en murplatting ved hagen .
Den er lun og der kan vi sitte i timesvis , sommer som høst.
Har faktisk sittet her på vinteren også, med fakkler i sneen og masse klær :)



Rusten og velbrukt bålpanne !



Benken er en svær stokk jeg fant på Gon stranden i Larvik .
Bena er to stubber fra et felt tre fra tomten vår.







Hils på linselusa mi :)
Rocky 15 år <3



Håper bildene fikk deg i høststemmning :)

Sponsoren denne måneden er ILDSTEDET !

Mange inspirerende bilder kan du se
HER  

15 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder med masse høststemning.
    Og for en herlig plass!

    Fin dag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Nydelig bålplass, og nydelig vovve. Hva slags rase er han? Jeg har også en bålpanne, men håper å få en ny bålplass i bursdagspresang. Syntes det er det beste i livet, når vi kan sitte ute på min bursdag og grille pølser på bålet. Inntullet i pels og pledd :D For vi snakker tross alt om lille julaften. Hilsen Grethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei , takk ! Han er en blanding av kongepuddel, snauzer og terrier :)

      Slett
  3. Nydelige bilder med deg :)) Skikkelig høst kos ♥
    Likte så godt ovnen under her også,virkelig et smykke :))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, kom helt klart i høststemnig jeg nå :-) Lykke til!

    SvarSlett
  5. Her kunne jeg virkelig ha kost meg!!
    For en herlig plass:)
    Nå fikk jeg virkelig en god høststemning:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar på sida mi :-) likte godt bidrag nr. 2 som du viser frå uteplassen, så fin stemning i bilda! Lykke til!

    SvarSlett
  7. Deilig høststemning og fine bilder flinka :-)
    Lykke til!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  8. Flott høstemning,synest det er så fint ute nå med fine farger og frisk luft:)
    Nyt kvelden skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Herlig bålplass du har.
    Skjønner at dere koser dere her.
    Og skjønne Rocky :))

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig! Der kunne jeg sittet i timesvis også :)
    Lykke til!

    SvarSlett
  11. Så koselige bilder og skjønn høststemning - ikke noe rart du koser deg der:)
    Synes bålpannen din er helt super:)
    Lykke til i utfordringen!

    Ønsker deg en riktig fin onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  12. Hei Ingrid
    Herlig med ildsted ute! Jeg elsker å sitte ute og forlenger utesesongen lengst mulig, Jeg nekter å ta inn utemøbler og innbiller meg at snart kommer det en fin solrik dag hvor vi kanskje kan spise et måltid i hagen igjen. Senest søndag hadde vi lunsj i hagen og ikke under tak i utestua.
    Fint bidrag, masse lykke til! Så kunne jeg godty tenkt meg den fine hvite stolen og den skjønne hunden, hi,hi. Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  13. Så fin uteplass!
    Gleder meg til vi skal få ordnet opp ute :) Da blir det ild!

    Lykke til :)

    SvarSlett
  14. Så koslig med utepeis, får skikkelig høststemning av bildene dine. Lykke til i utfordringen :) :)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !