mandag 11. februar 2013

Sommerfugl i vinterland ...

GOD mandag godtfolk !
I helgen har det kommet mer snø her i Sandefjord .. Sola skinner og JA det ER vakkert… !
" Leker " at det er vår inne jeg da … Deilig å ha noe å lengte etter , pyntet et par norgesglass i formiddag :
Blir aldri lei av disse glassene…
Fant frem noen sommerfugler jeg kjøpte i høst..
tror de er fra Nille.


Vakkert & enkelt !


Ganske stor kontrast til utsikten fra kjøkkenvinduet ….

Snart midt i februar !!
Snart
vår !

Fin fin start på uken
ønskes fra meg til deg !



7 kommentarer:

  1. JA NORGESGLASSE ER JAMMEN ANNVENDELIGT
    TIL SÅ MANGT
    VELDIG SØTE MED SOMMERFUGLER PÅ
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Elsker sommerfugler! Flott på norgesglass er det og :))

    Ha en fin dag :-))

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:)
    Så nydelig å pynte norgesglassa slik med sommerfugl,me er jo snart i midten av februar og det kjennes godt at vekene går mot vår!
    Her er det ikkje snø men kaldt men sola varmer og det er godt!

    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. bare 14 dager igjen....så er det vår...LIKER!!
    er så lei av snø og kuldegrader.

    flotte ble glassene :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Skjønne glass...og nå nærmer vårmånedene seg med stormskritt!!
    Her er kaldt og isbelagte veier....
    Litt av et kupp du har gjort med bordet under her...kjempefint i svart!

    Ha en fin ny uke

    SvarSlett
  6. Det er ikke så lenge igjen nå til vår :)

    Ønsker deg en fin uke !

    Klem Monica

    SvarSlett
  7. Så skjønne lykter! vil ha vår nå jeg hehe =)=)
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !