onsdag 20. februar 2013

En gammel koffert til...

Kan ikke noe for det … Kofferter , gamle kofferter er flotte !! Tenk på om den kunne si noe ? Hvor den har vært rundt om i verden , slitasjen tilsier at den har vært " ute en vinternatt " .. JA , jeg er rar..
Men ting med sjel har en ekstra plass i 
hjertet mitt <3

Se på denne , og glem synet av dunken med hundefor i bakgrunn hi hi..
Krokodille look , brun & slitt .

Fikk plass oppå den jeg hadde fra før , på toppen av skapet . Liten kofferfamilie :)
Og et førstehjelpskrin .
Fru Hansen liker det sånn ...



Igår som idag skinner sola her i fjorden , evig opptimist som jeg er … plukket jeg inn eplegrener fra hagen .
Lov å håpe at de blomstrer 

Tok bilde av sola på vei opp fra huset til naboen i
formiddag .
Se hvordan strålene ble når jeg tok bildet ut vinduet , kult !!

Minusgrader til tross , blir i knallhumør av S O L :)
Ha en fin ettermiddag , velkommen til nye følgere og tusen takk for hvert eneste ord dere legger igjen her !!



2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig!
    Og man legger jo ekstra godt merke til de når det er flere sammen:)
    Kjempekult!

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !