onsdag 5. desember 2012

Nostalgi , klipp & lim

Hei på dere …
Fruen føler " presset " , fredag er DAGEN ! Har jeg nok ? Vil jeg selge like godt som i fjor … bla-bla-bla … Jeg snakker selvfølgelig om julemessa , IGJEN :) Håper dere ikke er drit lei … ?
De effektive kuldegradene her i Sandefjord er sikkert oppi 17-18 minus pga av en fæl vind ..

Så da har jeg sittet ved kjøkkenbordet og laget kort & pyntet fyrstikkesker . Er jo så masse nydelige , nostalgiske bilder og printe ut fra INTERNETTET :)

Vakre motiver
Fyrstikkeskene har motiv
på begge
sider 

Doble kort med
en engel jeg
har også brukt
på kubbelys

Skjønne engler .
Lagde ti av hver både kort og
fyrstikkesker.
DA er jeg ferdig tror jeg…
Skulle ønske idé banken min stengte nå….
HUSKELISTE for neste år er :
PRIS VARER UNDERVEIS !!!!!!!!!!!!!
Så teit , brukt en halv dag med å skrive prislapper…
MEN, nå er det gjort !

Takker for herlige kommentarer !!
Velkommen til nye følgere , det
betyr utrolig
mye at dere
er
der !



3 kommentarer:

  1. Å denne messen som du skal selle fra
    skulle jeg virkelig hvert på
    du lager virkelig mye vakkert
    lykke til
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Så fint det du har laget :)
    Regner med det blir skikkelig fart på salget med alt det fine du har ordnet:)
    Såg det flotte bidraget ditt til NIB, skulle ikke forundre meg om du kommer med der :)
    Kos deg masse i denne koselige førjulstiden og lykke til på messe :)
    Skal på Praha tur i helga og gledes til D:)
    Klem sissel

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !