onsdag 21. november 2012

Mens vi venter …

November , fin måned tross mørketid … Tenne lys, kose seg inne med god samvittighet. Lage advent og julepynt , tenne opp i ovnen og sitte å kjenne den gode varmen fra den. På et saueskinn
med en fersk kaffekopp og årets første (kjøpte) pepperkaker….En inspirasjonsbok hører også med , hente ideer frem til det er " lov " til å begynne å pynte til jul… Gleder MEG !

KOS !



ELSKER denne tiden vi har foran oss...

Med disse bildene er jeg med på utfordringen
til

Link til denne inspirerende siden finner du H E R  .

Flotte premier man kan vinne , den første er fra Homeparty selskapet

Link til hjemmesiden finner du HER

To nydelige lysestaker er blandt annet en av premiene… !


Neste premie man kan vinne er et gavekort
fra

De gir bort et gavekort på HELE 3000
kroner !
Link til denne  nettsiden finner du HER  

Duft lampe i nydelig design ! Dette er bare en
av de nydelige varene du finner hos DOFTA ..

Da krysser jeg fingre og ønsker dere alle en god dag !
Og lykke til , dere andre som er med i utfordringen 


5 kommentarer:

  1. Å SÅ KOSELIGT INNLEGG<3
    VAKKRE BILDER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så fine og stemningsfulle bilder!

    SvarSlett
  3. Koselig bilder. Det så ut som herlig tidsfordriv :-) Snart kaster jeg meg ut i utfordringen selv. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !