tirsdag 16. oktober 2012

KJØKKENET er ferdig :)

HEI ! Da er kjøkkenet ferdig, bortsett fra gardiner . Må finne noen nye og det har jeg ikke prioritert . Men et MYE lysere kjøkken har vi fått og er VELDIG fornøyd , både med innsats og resultat ! Takket være GODE venner og familie fikk vi " nytt " kjøkken i helgen !

                                                             
Viser dere først hvordan det så ut rett før vi begynte …

FURU… Jepp !!
Her måtte det  kvistlakk / grunning til for å si det sånn...

Grunning ferdig , klare til å male vegger og kjøkken innredning .

Handymannen min <3
Siste finish !
LYST & LUFTIG !
Fargen på veggen heter " REFLEKSJON " fra Jotun.
En lys, lys grå farge som er helt NYDELIG !
Malte med WONDER WALL , kan anbefales på det sterkeste.
TO strøk holdt, og kort tørketid.
OG lett å vaske på :)

Hadde en deilig dag igår..
Gikk rundt å stæsjet og hørte på musikk .
Flere ting jeg hadde på kjøkkenet før opp pussingen som
jeg har ryddet bort .
Ville ha det mer " ryddig "...

Drivved knaggen har fått komme tilbake på kjøkkenet.
Et metall skilt fra Kremmerhuset har fått ramme og passer inn til det lyseblå jeg ellers har
på kjøkkenet.

Vi flyttet kjøleskapet til denne siden , og ble veldig fornøyd med det :)

Annen vinkel fra kjøkkenet.
Fargen på over og underskapene er lik, kun lyset som " lyver "…
Snudde  den gamle skuffen som har hengt der fra før..
Kopper står nå i skapet , ryddig og fint synes jeg :)

FINN TO FEIL …
Taklampen er ikke hengt opp og gardiner mangler.. det KOMMER :)
Men tror dere får inntrykk av hvordan det ble , tross mørkt bilde…
Sliter med å få lyse bilder nå på høsten jeg da ...


En vakker lyslenke har fått plass på det gamle vinduet mitt :)
Flere enn meg som synes LED lys er KALDT og RART ?
Penest  UTEN  lys synes jeg …

Kommer nok flere bilder av kjøkkenet mitt hi hi :)
Er iallefall STRÅLENDE fornøyd , samme er Handymannen :)
Håper dere også  likte det nye kjøkket vårt ….?

Bloggen rundet 70 000 ( ! ) visninger i går,  og det er
FANTASTISK !!
TAKK !

ØNSKER DERE EN FIN DAG 


24 kommentarer:

  1. Kjøkkenet ditt ble kjempefint!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Utrolig hva litt maling kan gjøre! Om LED-lys er kaldt og rart ja! Samboer kjøpte LED-lys til spotlighten i gangen. ELENDIG lys, ser jo nesten ingenting. Skuffa ja! Også prisene er jo til å få hakeslepp av. Nei...det var bedre i "gamledager" gitt ;) Kos deg med "nytt" kjøkken og ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. så flinke dere har vært,et nydelig kjøkken!

    SvarSlett
  4. Men å fint dette ble,
    Tror du det går an å bruke den malingen på kjøkken innredning, har skap i eik jeg skulle ha malt lyst.
    Deres kjøkken ble så flott.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Åhhh dette ble flott. Så flott det ble på kjøkkenet nu. Må jo si eg synes det blå,turkise skapet ditt er! Men hva slags farge er det egentlig? Vanskelig å se på bildet.

    SvarSlett
  6. Wow...så lekkert kjøkkenet ditt ble, og nå kommer de fine møblene dine mer frem også ser jeg. Kan tenke meg du koser deg nå ja;o)
    Varm klem fra meg

    SvarSlett
  7. Dette ble kjempefint, Ingrid.<3

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  8. Ååå så herlig kjøkken da,rålekkert.
    Likte godt skiltet på skapet også :)),
    LIKTE ALT.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. ÅÅÅ så fint det ble!! Lyst og luftig. Nydelig skap og farger på møblene:)) Alt var nydelig gjennomført. klem lille meg

    SvarSlett
  10. Det ble kjempefint Ingrid :) Litt av en jobb dere har hatt!!
    Kos deg med nykjøkkenet:)
    Klem Line

    SvarSlett
  11. Det blei kjempefint Ingrid!
    Skjønner veldig godt at du er fornøgd ;))
    NYT ditt nye kjøkken, stor klem!

    SvarSlett
  12. Wow, det ble lekkert!!!
    Jeg har også såååå lyst å gjøre noe med kjøkkeninnredningen, men det er ikke prioritert på "to do"-listen enda... Men du verdens så fristet jeg ble til å begynne allerede i kveld. hehe... Gratulerer med nytt kjøkken, skjønne fru Hansen! ;o)
    Titti-klem!!

    SvarSlett
  13. Gratulerer!!

    For ett nydelig kjøkken du har fått.
    Skulle tatt det over uten å blunke.

    Klem, klem

    SvarSlett
  14. Åhhh, det ble knallfint!!! Så flinke dere ahr vært!! Nyt!! Klem

    SvarSlett
  15. Flott kjøkken. Gjør seg med malte tak ingen tvil om det..
    Jeg har lik lyslenke som deg og falt veldig for den i butikken, men lyset er jo blått nesten.. Så den gir et merkelig lys. Helt enig med deg der.

    SvarSlett
  16. så flott det ble og flinke er dere....har lyst å male kjøkkenet mitt, men får vel vente på ny vinduer først :-)
    GRATULERER med et fantastisk nytt kjøkken!

    klem tone

    SvarSlett
  17. sååå flinke dere har vært,ble utrolig fint:-)åå må jo bare legge merke til at vi liker samme farge...lyyyseblått,så utrolig fiiin:-)ha en fiin dag:-)klem Jeanette

    SvarSlett
  18. eit utrulig flott kjøkken du har, og synst igrunn bare det var fint uten gardin :)
    Stilig pynt du har der og.

    Lekkert, lekkert, lekkert.

    Henriette

    SvarSlett
  19. Det er helt nydelig :)

    Gtatulerer med nytt kjøkken !

    Klem Monica

    SvarSlett
  20. Dette ble skikkelig fint D:)
    Liker det skapet ditt og det har såå nydelig blåfarge.
    Masse fine detaljer rundt omkring her også..liker :)
    Kos deg masse i nykjøkkenet ditt, det er velfortjent:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  21. Herlig og hjemmekoselig kjøkken du har :) Det blå skapet hadde jeg likt å eid ;) Ha en riktig fin Torsdag !

    Klem Wanja

    SvarSlett
  22. Fantastisk fint!! Elsker det grønne skapet!! Ha en fin søndag! Klem fra Karen

    SvarSlett
  23. Hei og hå!!

    Fantastisk flott kjøkken det ble, skjønner at du er superglad! :)
    Legg ut et bilde av vinduet ditt og da- jeg tviler på at du trenger gardiner jeg! :)

    Ha en flott kveld,
    Klem Ragnhild

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !