mandag 27. august 2012

Sommer´n på hell….

Hei på dere !!
Litt blandede følelser at det går mot høst kjenner jeg….
Gått hele sommeren og ventet på SOMMEREN og nå er det et faktum… DEN kom liksom aldri !!
Lite å få gjort med det , håper på neste år da :) Som vi har gjort de siste åra …. * sukk *

Over til noe helt annet .
I helgen har vi vært i Hallingdal og feiret mine kjære svigerforeldres GULLBRYLLUP ! Ikke daglig kost det i våre dager … Vi er en stor herlig familie som har det fantastisk hver gang vi møtes . Og fjellet er jo ikke feil heller :)

Vekslende vær men storslått natur.

Sauer er jo ålreite dyr :)

Til festbordet på lørdag fikk jeg " æren " av å pynte bordet .
Fant lyng og grener som jeg bandt i små buketter som jeg la i midten på bordet, lys som passet til lyngen
og blomster fra naturen. Tok selvfølgelig IKKE bilder så dere får prøve og " se " det for dere...

Tok med de små bukettene hjem og satt dem i en liten trekasse ute på verandaen .

Siden HØSTEN er på vei , begynner jo sommerblomstene mine og " falle " : (
Tok inn litt rosa brudeslør ...

Tok blomstene i min yndlingsvase NR1
Fant en drivved planke , og lysene fra festen fikk plass på planken .
Enkelt, dekorativt og litt SOMMER :)

Ønsker dere alle sammen en flott start på uka !!
Telleren på bloggen tikker jevnt og trutt oppover !
Mange har tatt lodd på min give- away og fått mange likere på Facebook :)

Hurra, dette er gøy !!


5 kommentarer:

  1. Hei, Ikke mye å gjøre med været nei, :)
    Jeg var heldig å få oppholdsvær under maleklubbens utstilling hele helga, så da er jeg storfornøyd! Ikke blitt mye soling eller bading i år da... og kunstig inntak av d-vitamin må jeg ta også. Sikkert pga lite sol det og.
    Det ble nok et koselig bord! Lyng og høstens fine farger gjør seg til pynt.

    Ha en flott høst du også!

    SvarSlett
  2. Det var helt sikkert nydelig :) Ja sommer'n er på hell...får ikke gjort noe med været heller, og hører rykter om en kald høst.
    Kanskje det blir mer tid til litt "sysslerier" da ;)

    Ha en flott mandag! Klem

    SvarSlett
  3. Her var det minusgrader i natt, skikkelig nedtur.. Og så nå da, så rosene endelig kommer.. :P

    Nydelig natur!! helt skjønt. har hytte i Hemsedal, kjempeflott :) gratulerer til svigers :)

    SvarSlett
  4. Hei Ingrid :)
    Her var det mange fine innlegg og bilder
    siden jeg var innom sist :) Og så gøy at
    Norgesglasset ditt var å se i BoligPluss
    - inspirerende :) Sommeren er på hell ja
    kjenner jeg, ble lissom ikke helt den
    store sommeren, men det blir sikkert en
    fin sommer neste år :) - vi har lov til å
    håpe ikke sant? Ønsker deg en fortsatt fin
    mandag og uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Hei. Du lagde jo kjempe fin bordpynt, og bukettene var flotte. Jeg og søstrene mine (<3) leita etter blomster, men fant ikke noe. Du var kjempe kreativ som brukte lyng og blader!! Toppers!.
    Takk for en fin helg forresten:)



    Super koselig blogg du har, nyter den i friminuttet før likningene må få konsentrasjonen min tilbake:D

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !