onsdag 11. juli 2012

Ferie og en liten blogg pause ...

Hei
I morgen drar jeg på ferie til Femundsmarka :) Ferie fra alt av sosiale medier ... Dette byttes ut med
telt, kano , mine herlige barn, svigersønn og min fantastiske mann. Været er meldt så som så men det
finnes jo ikke dårlig vær bare ....

Så da snakkes vi plutselig :) Ønsker dere en flott uke alle dere herlige følgere , dere som er innom på bloggen og på Facebook siden :)

                                                              * VAKKERT *
Femunden !                                                  
Her skal alt bare synke inn av inntrykk .
Nyte naturen og de jeg er glad i.
Bilder  fra Google


* Ha det bra så lenge *


5 kommentarer:

  1. Ønsker deg en kjempefin ferie og koz deg masse:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  2. Så vakre bilder!

    Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  3. Kos deg på ferie og bare nyt!

    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett
  4. Ååå så vakre bilder, heldige deg som skal dit. Ha en flott ferie, Klem Anita

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !