torsdag 15. mars 2012

Nib utfordring URØRT

Elsker og blande gamle & nye fine ting
  NIB har en utfordring til oss som ikke har vært bloggere lenge...  Lagde dette innlegget for en tid tilbake men rakk ikke fristen  forrige gang..Så her kommer et innlegg noen kanskje har sett før.... Startet for drøye tre måneder siden og det har vært en sann opptur !!! Hiver meg med på utfordringen slik at flere kan se bloggen min :)
  Innlegget som nå kommer er om hvem Fru Hansens kreativiteter er :) Et lite bilde ras , enjoy :)
Gammel hylle , en fin hengeplante og et hjerte...

Gamle nøkler med historie 

Nytt , med gammelt preg og herlig farge

Eld gammel vindus ramme med selv laget hjerte av leire, liker å lage ting :)

Bling møter rust og slitt maling

Elsker lyse blått , og møbler jeg kan male

Hjerteranke er min favoritt. En gammel skuff skrudd opp på veggen

Natur elementer er viktig inne. En gammel stokk har fått tre nydelige rustne lykter.

LOVE spray lakk , messing som har fått seg en " make over " med helblank sort bengalakk
ALT kan sprayes :)

Mitt FABELAKTIGE speil . 

Strikk i interiøret er flott.

Favoritt duft lyset.

Krakelering av gammel ramme, liker forskjellige malings teknikker.

Rustikt er fint. Betong er vakkert.

Sart glass og zink ..

Sofa delen , det svarte til høyre er hunden min...
Hadde ikke hjerte til å vekke han da jeg tok bildet <3

Spise stuen , alt arvegods og Finn .no funn . Trukket om
stolene selv, elsker utfordringer.
Gjenbruk er gøy !

Siste bilde ut , en kabeltrommel som jeg har  til avlastnings bord.

Håper dere har fått et inntrykk av hvem jeg er :)
Velkommen tilbake skal dere være <3

12 kommentarer:

  1. Så flotte bilder du tar. Likte godt sofaen din. Jeg har lyst på noe som ligner, bare lysebrun. Dumt at det var avsluttet hos NIB, men fint av vi fikk se.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Takk , dere har jo sikkert sett det meste fra før men ville jo gjerne ha innlegget
    mitt hos nib da...
    Men , men kommer vel flere anledninger.
    Koselig med fine kommentarer fra deg Drude :)
    klem , klem :)

    SvarSlett
  3. Det der var en skikkelig flott reise for å lære deg å kjenne bedre, Ingrid. Og så god du er til å få fram pointet i bildene.

    Ha en fortsatt god dag :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så hyggelig sagt Inger ;)
    1000 takk.
    Klem ingrid

    SvarSlett
  5. Kjære Ingrid♥

    Så flotte bilder! Og du har det så koselig og harmonisk hos deg :)
    Håper eg får besøke deg ein vakker dag, store klemmer♥

    SvarSlett
  6. Takk Anita <3
    Ja det hadde jo vært super koselig !!Det må
    vi få til :)
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  7. Så mange flotte bilder ifra et kjempefint hjem :)
    Kjempekoselig å se ..D:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  8. Utrolig flotte bilder og kjempekoselig hjem du har, Ingrid.<3

    Alltid koselig å se flere bilder og få en sammenheng.<3

    Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett
  9. Hei Ingrid :)
    Du har så flott hjem! Mange fine detaljer :)
    Jeg vil også bli medlem hos NIB.. Men de tar ikke opp medlemmer nå. jeg kunne bli med på utfordringene, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det da.

    Du har laget et flott blogginnlegg :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  10. så koselig du har det! Hvor er sofabordet ditt fra? og har du behandlet kabeltrommeln på noe vis? :)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !