onsdag 7. mai 2014

FESTLIGE TIDER 2

" Hver dag er en fest " var det noen som sa … Kloke ord , hverdager er det jo flest av .. Så hvorfor ikke be inn gode venner en helt vanlig hverdag ? Dekke et koselig bord på kjøkkenet og prate om alt og ingenting , uten stress og bare ha det fint ?

Dette er mitt bidrag nummer to i NIB´s mai utfordring :


E L S K E R   å dekke bord , til alle anledninger !
Viktig for meg at de som setter seg rundt bordet føler seg velkommen .










Kjøkkenet mitt går i værbitt tre , gråtoner og hvitt .
Ekstra hyggelig med små fargeklatter som en stol og noen blomster som piffer opp
interiøret .


Leter du etter ispirerende festbord og tips ?
Kikk
H E R  !


2 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG:)
    SÅ FINE BORD DU DEKKER
    ØNSKER DEG LYKKE TIL
    SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så flotte bord du har dekket!!
    Ja det er viktig å gjøre det litt hyggelig selv om det er hverdag:)
    Ønsker deg masse lykke til i utfordringen!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !