søndag 13. april 2014

God påske !!

Nydelig vær i Sandefjord idag og fruen synes at da var det på tide med en bitteliten makeover ute i finværet :)



Sort og hvitt
Nye med spraylakk og elektrikertape , tjihi :)

                                                                              FØR….
Fikk disse av mamma , herlig fasong men usjameg for en farge !!
Men liker de nå !

I formiddag gikk jeg meg en liten tur , blir superhappy når jeg ser at trær og busker har begynt å spire :)
Plukket med noen grener og pyntet litt på kjøkkenet , som sagt skal vi ikke være hjemme i selve påsken …men "førpåskepynt" er jo lov :)





ØNSKER DERE ALLE EN FANTASTISK FIN PÅSKE !
Kan hende det blir et innlegg til før vi setter kursen mot Rosendal , men om ikke …

NYT PÅSKEN !!

5 kommentarer:

  1. Du er så flink !! Morsomt å se... men irina liker usjameg farger :) heheh :)

    SvarSlett
  2. Så fint du gör! Ditt hem är verkligen så hemtrevligt....
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  3. He-re-gud så utrolig kreativt med de lysholderne/vasen! Har jo gamle lysholdere liggende hjemme selv, utrolig fresht å bare kunne spraylakke de også er de gode som nye! Dødskult!

    SvarSlett
  4. Dearly , I love your blogspot and your beautiful works! Come over and please take a look on my creative Blogspot and my creative Webshop too! Translated in many lanquages and the shop have a lot of amazing things for card creations, Scrap and other creative works! Many Greetings from Marina
    http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/no/

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !