mandag 24. februar 2014

NIB besøk og nymalt stue !

Hei, hei !
Over en uke siden forrige innlegg og det skyldes malemaraton i heimen :) MANNENS forslag til og med ! Etter sånn ca 1,5 år med " mas " fra frua …ga han etter ! Så forrige tirsdag var det vaskefolk her og vasket ned vegger & tak ! Onsdag og torsdag var det maling av det samme taket og veggene , med god hjelp fra svigerinne, bror og selvfølgelig min kjære handymann ! NIB skulle komme på besøk skjønner dere og da " måtte " vi bare … Solveig fra Nib har vært her idag , nydelig dame ! Vi " fant " tonen tvert og masse bilder ble tatt , lunsj hadde vi og skravla gikk i ett på begge to . Frua synes jo dette er super stas !!! Så jeg skal rope ut når bildene kommer , vær trygg !!

Her kommer en sneak peak på hvordan stua har blitt :)


Stua ble malt i fargen Chi , hylla som var hvit er blitt matt sort. Teppet fra kjøkkenet har fått komme inn i stua og frua har printet ut fine trykk fra internettet :)
Kartet fikk ny vegg å vise seg fram på
og jeg nyter synet av ren, hvit heksesot fri stue .

Nå skal jeg ta meg en strekk på sofa´n og feire meg selv over innsatsen den siste uka !

15 kommentarer:

  1. Lekkert,liker stilen din:)
    Anne H

    SvarSlett
  2. Så flott! :) Dette er gøy Ingrid! Får en dytt i baken når du vet du får fint besøk ;) Nå kan du nyte synet av din flotte stue :) Stor Lykkeklem fra Laila

    SvarSlett
  3. flott var det fra før, men deilig med litt forandring :-)
    det ble så flott :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Elsker stilen din og liker at det ikke er for feminint.

    SvarSlett
  5. Flottere og flottere :):) Gratulerer så masse, bra du er blitt "oppdaget" :):)

    Klemmmm

    SvarSlett
  6. Gratulerer med besøk fra NIB! Blir reportasje da? Du er superflink, jeg liker stilen din. Ha en fin mandagskveld og en ny fin interiøruke med masse glede og kreativitet. Klem murmel55 (insta)

    SvarSlett
  7. Så flott detble. Åhh det måtte vert kjempekjekt med besøk fra NIB!!

    SvarSlett
  8. Heisan Ingrid
    Så nydelig stuen ble og heia dere for marratonjobbing!
    Solveig er utrolig koselig og naturlig, så jeg forstår godt dere fant tonen.
    Gleder meg til reportasje!! Så hyl ut!
    Fin mandag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Deilig med rent og nymalt, og stua ble flotters. Likte kartet veldig godt. Gleder meg til å se deg på trykk :)

    SvarSlett
  10. Herlig bilde av den lekre nymalte stua di.
    Så gøy med NIB-besøk da :)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  11. Så kjekt! Jammen har dåke stått på, kjempefint er det blitt!!

    Gler meg til å sjå bildene.

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  12. Så fint!!
    Du er så flink til å fornye deg og resultatet blei superdupert!
    Nyt du nye stue, og eg gleder meg til å sjå resultatet av besøket ditt idag :))
    Stor klem

    SvarSlett
  13. Å SÅ FLOTT STUA DI ER
    LIKER DEI SORTE MØBLENE
    SÅ GØY MED BESØK
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  14. Å det ble jammen lekkert!!!
    Spennende med besøk av NIB, gleder meg til å se bildene :-)
    God tirsdag til deg!
    Klem fra Gol.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med ny stue! Den er så flott! Gleder meg til bildene fra nib.

    God tirsdag!
    Klem fra Pvi

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !