lørdag 1. februar 2014

KOBBER !

Lysestake , mekka sjæl :) Etter inspirasjon fra blogglandia måtte jeg bare prøve !


Synes den ble så fin !!
Her er det bare fantasien som setter grenser !
Mannen min kom hjem med to kobber rør og noen koblinger, etter stort ønske fra frua .
Sagde ønsket lengde på rørene og tredde de inn i diverse
løse deler :)


Alle delene ble limt med tokomponent lim slik at den skal stå støtt , lys vet dere … farlig !


Stemmningskapende, og fort gjort at
det blir fler !

Må bare kjøpe flere deler først .

8 kommentarer:

  1. Å, så lekker den ble!!!
    Har tenkt på å lage en lignende jeg og,
    men ting tar tid...

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Den blei skikkelig tøff.
    Kan vi ane adventsstaken for 2014?
    Har gått å sikla på noen sånne deler sjøl, men ikke kommet så langt som å kjøpe noen enda.
    Fikk ikke mindre lyst på "rør-stake" etter disse bildene for å si det sånn.
    Drit tøfft rett og slett.
    Masse klemmer fra Marit

    SvarSlett
  3. Kult :)
    Er for lite kreativ til å lage sånn sjøl, meeen noen må jo kjøpe og ikkje sant?
    Fin helg videre ♥
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  4. Så knallfine den var:)eg er ikkje flink til å lage ting sjølv og beundret dåke som får det til:)
    Fin lørdagskveld til deg❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Ja jeg er imponert over din kreativitet!! Kjempe fin! Kunne tenkt meg en slik selv jeg:) er det kronelys som passer ned i de eller?

    SvarSlett
  6. Oi så stilig den ble - flinka:) Morsomt med hjemmemekka ting:)

    Ha en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. Kjempestilig :)
    Og gratulerer med seieren i NIB-konkurransen. Vel fortjent.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så tøffe
    gøy med noe eget
    herlig bilde
    klem Eli:)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !