torsdag 9. januar 2014

Gyldne toner og slitt treverk ...

Liker de gyldne tonene mer og mer …
Litt er ok .
Rart det der , messing og kobber som har vært UT så lenge er på vei inn igjen .
Trendene snur og JA , blir påvirket .
Fordi jeg liker det !

Gangen har fått seg et nytt konsollbord .
Made by me !
Fikk denne lemmen fra en gammel gård i høst og den har stått urørt til nå ..
Har to til :)




Tok av platen på dette gamle bordet og festet lemmen på understellet .
Malingrester, masse hakk og preget av tidens tann … akkurat som fruen liker det !

VELKOMMEN til nye følgere, og takk for alle fine ord dere legger igejn !

8 kommentarer:

  1. Alt går i sirkler ;)
    Har ikke noe messing-ennå- men kobber har fått plass hos meg og :) Det er lunere enn sølv, så funker for meg!
    Fantastisk bord, lucky you <3
    Ha en flott dag:)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Stilig konsollbord - gjelder å ta vare på alt.
    Og all kobber og messing som etter hvert kan plukkes fram igjen.... Gleder meg.

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for veldig koselig kommentar inne hos meg :)
    Hvor søt er ikke du?!

    Dette med kommentering går jo litt opp og ned hos alle. Jeg ble så glad for at du la igjen ett spor ♥

    Så deilige bilder inne hos deg :) Jeg ble veldig inspirert!
    Ønsker deg en fin uke.
    klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig bordet ditt ble :)
    Jeg elsker den røffe, rustikke stilen.

    Kommer til å drømme om det nydelige bordet ditt i natt :)

    SvarSlett
  5. Det ble et ordentlig lekkert konsollbord :) Akkurat slik jeg liker det også :)

    SvarSlett
  6. Konsollbordet ditt bløe knallstilig :) deilig å se litt kreative ideer :)

    SvarSlett
  7. Liker stilen din så godt - helt herlig :) For et nydelig konsollbord :)

    Nyt helgen klem Monica

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !