torsdag 30. januar 2014

En ny makeover !

Ikke til meg men til min sønn :)

Han hadde et ønske : " Mamma, finn noe brukt du kan pusse opp til meg , helst en sånn kjøpmannsdisk eller no´ " Da satte fruen igang med å tråle facebook sine kjøp/ selge sider , Finn.no etc .. Og etter noen dager dukket det opp et bra eksemplar av en furu kjøpmannsdisk alla 1995 :) Til 100 kr !

Kriteriet mitt var at jeg kunne bruke det jeg hadde her hjemme av maling, og fikk klar beskjed om at den gråfargen jeg hadde malt noen møbler i fra før var kul !



Så sånn ble den .
Knotter skal arveprinsen kjøpe selv :)

Hadde en rest med planketapet som jeg limte på dørene.
Grå fargen er Supreme finish fra Jotun
kode S 3500 N 9005.

To strøk og finish :)
Og en glad sønn !
*

Hjelper med et par malingsstrøk , ikke sant ?

Denne kvelden og morgendagen blir spennende..
HVEM vinner Nib finalen ?
Fryktelig stolt av å ha blitt trukket ut som finalist , seier i seg selv det :)

Ha en fin kveld !

8 kommentarer:

  1. Så lekker den ble!
    Rart at litt maling og tapetrester kan gjøre så mye egentlig,
    litt magisk nesten :)
    Lykke til i innspurten av finalen!

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Så gøy å få slike oppdrag da :)
    Du er så flink til å pusse opp og fikse ting :)
    Kjenner jeg klør i fingrene etter flere prosjekter så i morgen må jeg på gjenbruket og finne noe å ta det ut på ;)
    Ha en fin kveld :)
    klem

    SvarSlett
  3. HEY!!!
    DU VANT. GRATULERER MED SEIEREN!!!
    HELT FORTJENT KJØKKENET DITT ER LEKKERT.
    KJØPMANNSDISKEN BLE OGSÅ KJEMPEKUL.
    KLEM FRA MARIT

    SvarSlett
  4. Kjøpmannsdisken ble utrolig fin!!
    Liker godt den gråfargen du har malt den med. Så smart å feste tapetrest på døra!!
    Du er så kreativ og flink:)
    Ønsker deg ei fin helg!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Den ble jo kjempekul! :D Nå håper jeg mine gutter kommer med noen slike ønsker etterhvert også *hihi*

    Gratulerer så mye med seieren, flinke deg <3 Jeg har stemt på deg og er glad for å se at det førte frem! Wee! Det blir spennende å se hva du gjør med gavekortet? :)

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  6. Såå stilig! Kjempetøff ble den, og jeg tenker sønnen er veldig fornøyd;) Gratulerer med seieren!

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !