lørdag 15. juni 2013

Si det med blomster …

Dere som ikke liker blomster , eller synes innleggene mine for tiden har en ørliten overdose blomsterbilder …  dere får bære over med meg ! Klarer simpelthen ikke å la være !


Kom over et gammelt kjemisett på en kjøpe selge side på facebook , tenkte at denne kunne jo brukes til blomster….
Manglet noen rør men pytt ...

Synes det ble riktig så fint :)

Prestekragene er jo så vakre , sommer !!!!

Denne buketten  er til dere !!
Tusen takk til
dere alle, for koselige ord og til dere som titter innom fruas blogg !

GOD HELG !


12 kommentarer:

  1. Hei Ingrid!!
    Så stilig det var med den gamle reagensrørholderen!!
    Du er jo bare genial til å finne gamle ting som du bruker på forskjellig måte!!
    Lekre bilder av prestekragene:)
    Takk for den nydelige blomster buketten!!:)
    Fin helg til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. finnes det noen som IKKE elsker blomster.....hmmmm, merkelig!
    Det finnes ikke noe vakrere en markblomster.....stoppet på vei hjem idag og plukket en ny bukett :-)

    kul beholder du har fått tak i...nydelig og enkel med prestekrager :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Hei:)blomster og mat bilder blir aldri eg lei av då så du kan trygt vise bilder av blomstrene fine og nå blomstrer det så flott og at det er herlig:)
    Fine klokke du har!
    Nyt lørdagen:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. HEI PÅ DEG:)
    HERLIGE VAKKRE BILDER
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Blir aldri lei blomster :) og takk for nydelig bukett :)

    Flott kjemisett du kom over !

    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Så koselig :o) Blomster er jo helt nydelig i interiøret! Dette likte jeg veldig godt :o) Ha en herlig lørdagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Blomster kan en jo ikke bli lei av på denne årstiden. Det kjemisettet var kjempestilig som blomstervase. Sikkert mulig å få fatt i flere reagensrør, visst du vil ha flere.

    Ønsker deg en herlig søndag, klem.

    SvarSlett
  8. Blomster er jo en behagelig overdose å få :) Du skal bare fortsette - det er jo sommer!!

    Stilig med prestekragene i reagensglassene.

    Klem

    SvarSlett
  9. Kjempefin beholder, den kunne eg tenkt meg!
    Og blomster får eg aldri nok av :)
    God klem :)

    SvarSlett
  10. Nydelig med bilder av vakre blomster nå om dagen!! Sommer! :-) Ha en fin kveld! KLEM

    SvarSlett
  11. Flott " vase " med nydelige blomster. Jillt med sommeren at me kan plukke slik fine blomster. Ha goé veke videre. klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !