torsdag 7. mars 2013

" Fuglereir " DIY

 Først og fremst , tusen takk for flotte tilbakemeldinger angående fargen på lampa i forrige innlegg.Den blir LYSEBLÅ, enn så lenge :) Venner meg nok til fargen etterhvert !
                                                                             *

Fruen er hjemme alene da mannen er på reise i forbindelse med jobb… DA kjeder fruen seg , bittelitt…
Så igår kveld fant jeg frem en ballong, hyssing og lim. Og resultatet ble sånn …

Er jo snart påske :)
Og en første gang for alt , dette er et fuglereir i tilfelle du lurte :)

Lagd på dette viset .
Hyssing surret rundt en ballong og tapetlim .
Sto natten over , stakk hull på ballongen og fjernet det tørre limet mellom trådene .

Hadde kanskje vært finere med hamptråd men det var jeg tom for..
Så det ble vanlig hyssing .
Eggene hadde jeg fra i fjor , og GreenGate koppene er supre til
blå perleblomster !

Så da har det lurt seg inn litt påskepynt hos meg :)
Snaue tre uker igjen til påske , da venter fjellet på Herr & Fru Hansen !
Gleder oss !
Her skinner sola, vi har vært SUPER heldige med været her i Sandefjord om dagen !!
Snøen smelter , kaffe´n nytes på verandaen og livet er
helt ålreit :)

Snart lunsj med min beste venn !
Ha det bra !




3 kommentarer:

  1. Denne oppskriften skal jeg huske på.

    SvarSlett
  2. Åååå du er bare så kreativ og den lampen under blei så fin i lyseblått,virkelig lekker:)
    Herlig at våren er kommet,sitter på terassen nå og det er så flott,har lyst til å pakke vekk alt vintertøy og sko og men kanskje litt tidelig?

    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjempegod ide med ballong og hyssing. Det ble jo så fint!:)
    Ja nå nærmer påska seg og været er jo bare helt topp om dagen her på Sørlandet også!
    Kos deg masse i sola!!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !