torsdag 21. februar 2013

Kosekroken vår :)

Ikke ofte jeg viser denne siden av stua.. Hvorfor ? Jo fordi jeg synes det er vanskelig og få fine bilder .. Men nå som SOLA er her i Sandefjord knipset jeg et bilde fra sofadelen idag , hurra for fotolys - 
måtte det vare !!
Her er " kosekroken " vår :)
Gooood plass til to oppi der ! Deilig å slenge seg oppi med puter og pledd .
Kribler i interiør hjertet mitt når sola skinner , får lyst til å
flytte rund og stæsje :)

Ønsker dere en god natt !





2 kommentarer:

  1. Skikkelig kosekrok, og alt blir så forandret når sola kryper inn gjennom vinduene.

    Ha en fin dag, og kos deg :)

    Klems

    SvarSlett
  2. Hei!
    Den sofakroken så deilig og innbydende ut !
    Kjempestilig speil du hadde over sofaen:)
    Tusen takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min!
    Ha en fin fredag!
    Klem Reidunn

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !