torsdag 3. januar 2013

Nytt bloggår , ny header !

Hei alle sammen !!
Håper starten på det nye året har gått knirkefritt ?
Her er julen ryddet ut, DEN følelsen det er å få hjemmet tilbake i normalen igjen!!!
Jul er kos det , men den er over for min del :) Håper dere la merke til min nye header ? Forandring fryder jo … får se om den forblir sånn eller om jeg forandrer litt på den ..ville ha den enkel .
IKKE meg som har laget den , bare så det er sagt !! Har MYE å lære når det gjelder det tekniske her på bloggen , men det kommer seg !!


 
Rent og ryddig
LOVE IT !
Litt av en jobb å rydde vekk julen
når man begynner i slutten
av november å pynte og det
bare økte på
mot julaften !
Men nå er det gjort .



I mangel på friske blomster i heimen , gadd rett og slett
ikke å kjøre avgårde igår…Så ble det ompotting av hjerteranken
min …
Den holdt nemlig på og dø stakkar…
Håper den friskner til, skal få litt mer oppmerksomhet
av meg fremover- LOVER !!


Blekkbokser er brukenes til
ALT !
Urteplanten synes jeg passet godt
oppi :)

Tenk dere, snart vår !!!!
Lysere dager !

OG bedre FOTOLYS !!!

Skal bli godt !


8 kommentarer:

  1. Godt nytt blogg-år flinke Ingrid!
    Ja det er litt deilig å få tilbake huset etter jula, eg skal rydde den vekk i dag :)
    Gleder meg til å følge deg i det nye året med dine hærlige kreative sprell :)
    God klem til deg med ønske om ein fantastisk dag!

    SvarSlett
  2. Å JEG OGSÅ VILL HA NY HEADER!!ME HA HJELP JEG OGSÅ
    JEG FJERNER JULEN LITT I DAG OG HÅPER JEG ER FERDIG I MORGEN;)
    GLEDER MEG TIL Å FØLLE DEG I ÅR OGSÅ
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig header,strevde litt med å få til ein ny eg og,men nå får eg sjå kor lenge min blir ståandes:)
    Så herlig å ta jula bort,blir så tomt og godt rundt seg,reint og alt:)
    Me fyller vel snart opp med litt igjen,hihi!

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempefin header, jeg liker det "enkle" :)
    Får det ikke til selv, dvs har ikke hatt tålmodigheten, så min er veeeeldig enkel-hihi.

    Fine bilder, godt med hverdagen igjen ja:)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Den headeren likte jeg veldig godt :-) Har selv laget meg en ny for det nye året. Ganske lik stil i sort/hvitt. Fin torsdagskveld til deg, Ingrid :)

    SvarSlett
  6. headeren var så kul...likte skriften! ...og som proffene har :-)

    jeg har også avskårne amarylliser igjen ....dem er så fine ( ikke spes julete)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Fin blogg, men finner ikke noe følgesak hos deg. Ser deg på facebooksiden landlige, romantiske hager & interiør. Dessuten så fin skrift og alt med seg. Får ikke til så mye av dette jeg. Bruker picasa, har ikke ork til så mye heller, så det får være med det det er :) Du kan jo legge igjen en beskjed hos meg dersom du vil :)

    SvarSlett
  8. Så koselige bilder! Og ja, det er like deilig å få julen ut av huset, som inn! :)
    Takk for alle gode ord du legger igjen hos meg!
    Ønsker deg og dine et godt nytt år!
    -Mari

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !