torsdag 13. desember 2012

Ommøblering !

God kveld !
Nevnte i forrige innlegg at jeg har snudd om på stua ..
Vil vise dere " spisestue delen " idag :)
Grunnen til at jeg ikke viser hele, er at det henger ei lampe RIMELIG malplassert over " sofadelen "..
Den skal  flyttes over spisestuebordet bare Handymannen kommer til unnsetning !

Sånn ble det .
" Nye " spisestue stoler . Fra gården til maler´n
Odd Nerdrum !
KULT !
Kjøpte disse sammen med bordet og stolene jeg har
på kjøkkenet .
Får se om jeg rekker ( les gidder ..) å trekke de om ..
Har en plan med dem :)

Ikke mye rødt i stua mi .
Litt bare :)

Kjøpte en trollhassel gren og den fikk plass oppå
hylla mi .
Sorte hjerter og stjerner i jute skaper en
rolig atmosfære synes jeg 

Vitrineskapet har fått ny plass .
Nå har fruen skinnende rene glass til jul :)
Måtte jo tømme skapet før vi flyttet det og da
var det oppvaskmaskinen som tok jobben :)

Rødt finner du på kjøkkenet mitt .
Og ute .
Pappas gamle skøyter er fremme hver jul.
Disse fikk han under krigen og de er
arvet, så de er
skikkelig gamle !
Kjøpte tre grener med røde bær
hos
Mester Grønn .
Den ene havnet her.
En lerkekvist , en dompapp og litt furugrener oppi
en blekkboks . To soyasaus flasker har blitt
lysestaker med litt pynt på.
Man tar hva man har :)

Skøytene er kule synes jeg :)


5 kommentarer:

  1. Ja her var det koselig!! :) Skøytene var jo bare prikken over i en.. hi hi
    Ha en fin fin kveld hilsen Lene :)

    SvarSlett
  2. Neimen...der står jo jammen bordet jeg er på jakt etter!!!

    Mye fin inspirasjon hos deg...og skøytene er så koselige. Kjekt med at det har vært din far sine :)

    SvarSlett
  3. Så fin blogg Ingrid ! Her følte jeg meg hjemme.
    Kommer nok på besøk igjen. Jeg ønsker deg en god og fredfull jul.

    SvarSlett
  4. Flott spisestue krok.. Passet veldig godt med den fine hylla på veggen.
    Å vaske vitrineskap er et ork, men godt når det er unnagjort..

    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  5. Så kjempefint du har det,koselig:))kjekkt å omøblere litt,godt å sjå litt nye ideer av det ein allerede har:)
    Ei fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !