tirsdag 18. desember 2012

Julegrana i hus !

Tidlig synes noen … helt greit synes jeg :)
Planen er å være ferdig med ALT på fredag, da kommer nemlig datteren min hjem !! Vil ikke fyke rundt og stresse da kan dere skjønne :)

Fant JULETRE igår !! Ikke lett når det skal være AKKURAT SÅNN :) I skikkelig gråvær og sørpeføre vasset jeg rundt på Plantasjen… Si meg , er det KUN meg som liker slanke juletrær eller …??? Måtte grave dyyyypt i lommeboka , iallefall for oss som IKKE legger mye penger i et tre som havner ut 2 januar … 600 spenn , jau… ! Men treet er fjell edel gran og helt PERFEKT <3
( MYE finere in real life ! )
Bare se HER :

Så var det de bildene da …  greier bare IKKE å få fine bilder om dagen…
MEN treet er jeg
veldig fornøyd
med.
Masse små lys
sølv
glass og
hvitt .
" Juletrefoten" er fra en vinballong .
Oppi der er det en
striesekk og nedi der igjen står
verdens styggeste juletrefot
som
ingen
ser :)
Juletreet fra i fjor kan du se H E R 
Litt større
iår




Ble lissom too mutch med to stjerner foran verandadøren
så denne som hang der
fikk plass oppå
hylla i
stedet

Kjøpte tidlig amarylis iår og den ene
takket for seg igår..
Takket være FOR mye vanning
av fruen…
Men klippet vekk stilken og
satt den oppi
her.
VAKKER !!!

Ha en fin TIRSDAG :)


8 kommentarer:

  1. Treet er helt nydelig det:) Jo jeg også liker slanke trær, vanlige edelgran har bare blitt bredere og bredere med åra. Jeg skal også pynte treet tidlig iår, men venter til fræddan:) Da er det bare å kose seg resten av helga før julefreden kommer kastende på en:)

    SvarSlett
  2. Nydelig tre og i de fargene jeg liker!
    Leste forresten et sted at når amarylis takker for seg kan man kappe den slik at man får stilken med og henge den opp ned (eks i et vindu). Stilken er hul så da skal man vanne i stilken. Skal teste når min sier takk og farvel. :)
    Irene :)

    SvarSlett
  3. Så flott tre du har fått i hus og det er ikkje for tidligt,må jo ha litt glede av det mens det er jul for her kastes det ut 1.januar:)
    Når eg stod opp idag så låg amaryllisen min nede så måtte støtte den opp mot ein vegg,eg som hadde den på bordet,jaja:)

    Ein fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Heisann
    Et flott tre du har fått i hus. mitt er kommet til garasjen :)
    Ikke lett å finne slanke edelgrantrær nei.....men orker ikke vanlig gran jeg hvertfall !
    Ønsker deg fine dager...og nå er jeg følger av deg på Instagram :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint tre. Vi har også pyntet tre i kveld :)

    SvarSlett
  6. Jeg blir helt sjokkert over prisene på juletrær.
    Jeg går jo bare bak låven. Og i morgo må jeg ut og hente - det må aklimatisere seg ett par dager uti gangen før jeg tar det inn i stua.

    Kjempefint er nå treet ditt da :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig julepynt du har!!! :)
    Kjempe fint :)

    SvarSlett
  8. Nydelig juletre!
    Blir like sjokkert hvert år. Herre min hatt for noen svin priser de tar for juletrærna. Huff...

    4 dager igjen til julaften! Hei hvor det går :D

    Klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !