mandag 12. november 2012

Ny uke , nye prosjekter til julemessa :)

 HEI !!    Er virkelig i siget om dagen !
Jobber best under PRESS tror jeg.. Produserer varer ! Begynner å kjenne at jeg er i rute nå… I fjor begynte jeg en måned tidligere enn iår.. Straffer seg litt . Men puster med magen og det er ennå en stund til 7-8 desember :)
Her er det flere bilder , forhåpentligvis til inspirasjon :)

To store blekkbokser har fått drivved tapet på seg .
Ser for meg et lite skjønt grantre oppi der til jul ...

Enkel pynt

Flere betong telyse staker har det blitt.
Disse ble vel søte , hi hi
Ikke helt MEG , men håper
det faller i smak .

Litt tøft med kontraster 

Hjertegirlander .
TIPS : Panduro selger nydelige ark.
Men de er DYRE.
Kjøp ett ark , og kopier .
Det har jeg gjort her.
På begge sider , sånn at det er det samme hvilken
vei den henger.

Enkelt og dekorativt :)


Håper dere har hatt en fin helg !
Her har pappa  og Handymannen som er bonuspappa til mine barn,
blitt feiret i god tradisjon .
Ha en fin fin ukestart.
Takk for inspirerende kommentarer
og velkommen til
nye følgere !


9 kommentarer:

  1. Så flink du har vært.. produsert litt i dag jeg også, Moro når det begynner å nærme seg.
    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  2. HERLIGE TING DU LAGER!
    JEG ER HELT SIKKER PÅ DETTE MÅ FALLE I SMAK!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei:) Hvor tar du energien fra... hihi. Likte godt de boksene med tapet på! Ha en fin uke.klem lille meg

    SvarSlett
  4. Jeg er bare helt imponert over hva du får til om dagen.

    Klem, klem

    SvarSlett
  5. Jammen er det kult med den betongen. Du får det til. Sikker salgsvare dette. D

    SvarSlett
  6. så masse fint du kommer til å ha på messa....dette blir revet bort...FORT!!!
    tenkte kanskje å prøve meg på noe betong....men ser litt klinete ut...er det?

    klem tone

    SvarSlett
  7. Takk Tone :)
    Synes ikke det er klinete. Sørger for å ha hansker og plast under der jeg jobber. Har sånn røredings på drillen som gjør jobben :)
    Burde prøve !
    Bakdelen er ventetiden… :)

    SvarSlett
  8. Jeg har aldri brukt Betong før og kunne tenke meg å prøve dette. Har du noen tips og fremgangsmåte til hvordan det skal gjøres? Og hva en trenger? Tusen takk for svar :)

    SvarSlett
  9. Hei :) Takk for koselig kommentar fra forrige innlegg.
    Se her http://fruhansenskreativiteter.blogspot.no/2012/11/mer-betong.html der forklarer jeg fremgangsmåten :)
    klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !