mandag 5. november 2012

NIB´s utfordring i November er KOS...

November er tid for innetid, planlegge julemesse, så smått tenke på
julegaver. Og endelig finne frem Den STORE juleboken jeg kjøpte ifjor..

Bare sitte i fred og ro ved kjøkkenbordet og kikke på inspirerende bilder

Notere tips , nettadresser , handlelister i min kjære Inspirasjonsbok.
Anbefaler en slik bok.

Tenne lys, bli inspirert, senke skuldrene …
Drikke en god kopp kaffe.
Det er KOS for meg .
*

Se andre herlige bidrag HER 

Forøvrig skal det sies at jeg trives her, på kjøkkenet !
Husets HJERTE !

7 kommentarer:

  1. Skikkelig KOS innlegg, og flott bidrag til utfordringen.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid :)
    Så koselig innlegg, her kom jeg i alle
    fall i julestemning ღ Flott bidrag hos
    NIBs konkurranse også :) Ønsker deg en
    fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. DETTER ER KOS !
    JEG ER HELT ENIG:)
    HERLIGE BILDER!
    FIN DAG TIL SKJØNNE DEG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei!:)
    Har bare sett det nydelige kjøkkenet ditt på fb jeg:)
    Men nå måtte jeg inn å kikke på bloggen din:)
    Så koselig:)Her titter jeg innom igjen!:)
    Ønsker deg en fin dag videre:)
    God klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  5. Såå koselig da :) FLOTTE kjøkkenet, elsket fargene i det nederste bildet :)

    SvarSlett
  6. Det er så koselig på ditt kjøkken !! Den store juleboken kunne vært artig å titte i. Lykke til hos NIB

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !