onsdag 10. oktober 2012

Shopping og " stæsjing " kurerer sommerfugler i magen :)

Hei på dere :) Tusen , tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger angående jounalisten som kommer på besøk ( se forrige innlegg om du ikke vet hva jeg snakker om ..)

En MEGET spent frue her om dagen, gurimalla !!! Nå har det gått opp for meg at hjemmet mitt skal brettes ut i et ukeblad.. ! Heldigvis litt tid igjen, og godt er det :) MÅTTE bare ut på en liten shopping igår ...
Dro på Home & Cottage , er så heldig at vi har det i Sandefjord :)
Fant dette skjønne rustikke brettet.

Sjekk patinaen !! Helt " meg " :)
Og en eske med forskjellige frøkapsler, synes de var så dekorative.


Turen videre gikk innom Kremmerhuset BARE for å titte…
Eh , GÅR ikke ANN og ikke kjøpe noe i de butikkene !!
UMULIG rett og slett…
Varene står å rooooper på meg , hi hi !
Ble " kun " den lille globusen da ...

Fant ut at jeg kunne jo bruke denne brevvekten til en kubbelyse stake ..
Hvite nelliker på et norgesglass ..


En annen blogger hadde kjøpt denne morsomme " lyspæra " på Europris.
Synes den var så tøff , at turen videre gikk innom netopp den butikken :)

Disse to ble kjøpt på en selge / kjøpe side på Facebook..
Passet jo bare sååå godt inn da !!

Måtte innom Kid også… er på jakt etter gardiner i 2.40… TIPS mottas med takk.
Har ikke skapdører på soverommet og vil ha lingardiner eller lignende
Meen det hadde de ikke , men de hadde denne fine vasen til en billig penge :)

Flere frø kapsler , på et kurvbrett
*

Denne her har jeg hatt lenge , men ikke " potta ".
Tok litt strie og en blondebit og simsallabim
NY potteskjuler i kassa på veggen ute ved inngangsdøren.

Deilige høsten !!
Dette er også ved inngangsdøren men denne står på gulvet..

Været STRÅLER idag !
Har endelig fått hjelp til å male et par tak her i heimen !!!
SNILLE sønnen min kommer å hjelper meg , så da får jeg forlate blogglandia for denne gang :)
Skal nemlig ut å kjøpe maling , juhuuu !
Fra furu til hvitt !!
Ha det fint <3


2 kommentarer:

  1. Så flott du har gjort det Ingrid, og såååå spennende med hjemmereportasje!! Kjenner følelsen du har, men trøst deg med at de som kommer er profesjonelle, og supersøte - og bildene blir nok helt fantastiske. Lykten fra Europris er super, og har også flyttet inn i Beppehjemmet :) Når det gjelder gardiner, ville jeg tatt en Ikea-tur. De har gardiner i 2,40 lengde, og masse rimelig og flott å velge mellom.
    Lykke til!! Klem

    SvarSlett
  2. Å SÅ SPENNENDE!
    BLIR GØY Å VERE MED PÅ SKAL DU SE:)
    FLOTT FAT HERLIGT RUSTIKK!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !