mandag 1. oktober 2012

Legg sommeren " på glass "

God Mandag !
En kjapp tur innom for å vise dere en " lur " måte og ta vare på sommeren.
Ta et Norgesglass, stort eller lite. Fyll det med herlige stener funnet på stranden . Ta et telys oppi og vips , et koselig telys glass :)
Synes stener er vakkert…
Myke, glatte og dekorative.


Enkelt & greit

Fikk plass sammen med to andre telys " lykter "

Tapeten er OPPE !!!
Pga en lei forkjølelse har det tatt litt tid , men
GLEDER meg til å vise dere rommet :)

Kan jo avsløre at det er soverommet som får seg en MAKEOVER :)
Handymannen i full sving med tapetsering :)
TAKK kjære for god hjelp !

1 Oktober , solen skinner og jeg skal forsette
prosjekt SOVEROM !!
Ha det fint .


6 kommentarer:

  1. Tror jeg må kalle deg drivved-dronningen. Blir nok lekkert på soverommet. Glass med steiner er vakkert. Har ikke tenkt på å ha lys oppi. Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Det ble virkelig dekorativt med tapeten på soverommet, ser jo ut som panel, denne. :) Gleder meg til å se resultatet. Flott med de runde steinene på glass, dekorativt.

    SvarSlett
  3. Oj. Det var fint. Og lurt. Tror jeg tok vare på noen Norgesglass da vi flyttet.
    Hilsen Irene

    SvarSlett
  4. Hei hei :)
    Smart tips med Norgesglasset :)
    Og så fint det blei med tapetet! Eg har min liggande enda, eg har ikkje fått min opp bak senga.. Men eg har den jo rundt omkring ;)
    Gleder meg til å sjå når rommet er ferdig :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte norgesglass:)) Gleder meg til og se tapeten ferdig, den er så fin! klem lille meg

    SvarSlett
  6. Koselig med minner på glass - jeg gjør dette med skjell.
    Elsker skjell i alle varianter - og har flere samlinger. :-)
    Tapeten blir kjempefin - tenk så heldige vi er som har snille, handymen! :-)
    Fin kveld til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !