lørdag 8. september 2012

Mer gjenbruk !

En god lørdag alle sammen !
Ja, da er det et FAKTUM … Enten jeg vil det eller ikke ,så sniker høsten seg på - både inne og ute …
Høsten ER vakker den , ikke misforstå :) Men er jo født på sommer´n , sikkert derfor det er MIN favoritt årstid ! Men FARVEL sommer 2012 , hyggelig !! Sees neste år :)
Sånn da er jeg klar ! Høsten byr på innekos , stearinlys i alle kriker og kroker , frisk luft, flotte farger , deilige strikkeplagg…Det er noen av de tingene jeg setter STOR pris på :)


SÅ velkommen skal du være høst !!


En NY lyslykt , i høstfarger … mine høstfarger...
Ikke veldig glad i orange, rødt og gult men disse
fargene er " rolige " ….

Og nei … Jeg har IKKE strikket den….
Strikke kreasjoner får noen andre ta seg av :)

Så da fant jeg en lang strømpe jeg kjøpte i fjor , for å ha dem på i støvlene mine….
Ser gode ut, men jeg skal love deg at du blir KALDERE på bena med dem på…
100 % AKRYL …
Så da ble den ( har to …) til et trekk på et mellomstort
Norgesglass..

Koselig !!
Skal ha et større lys i den, sånn at den lyser mer :)

Kjøpte et brett med åtte lyngplanter igår…
Sommerblomstene er et sørgelig syn, så de skal kastes og erstattes
med lyng .
Tok med en inn , denne fargen er vakker !

Med høsten kommer jo årets LAM..
NAM !!
Lagde fårikål igår .
Dekket et enkelt bord til meg og Handymannen <3
En god vin.
Et deilig måltid .

Det er høst !


8 kommentarer:

  1. Så flotte høstlige innebilder du har tatt:)
    Synes denne tiden er deilig, klar luft, fine farger i naturen og masse stearinlys og koselige måltider inne:))
    Fin helg til deg!
    Jeg har en giveaway inne hos meg, kanskje du vil trekke noen lodd?
    Klem Veronica

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Høsten er fin den :)
      God tirsdags kveld tl deg :)

      klem

      Slett
  2. Du har virkelig tatt høsten til deg.
    Både pynting og fårikål - da er det ingen veg utenom.

    Klems

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen vei utenom nei .. men helt greit :)

      ha en fin kveld Inger :)

      Slett
  3. Herlig med høstlige interiørsysler :) Ble kjempefint og tror jammen jeg skal følge ditt eksempel. Så da er det bare å finne en gammel strikket sokk og sette i gang ;) Ha en fortsatt fin søndagskveld og en inspirerende ny uke ! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå er det inne
      aktivitet fremover :)
      Ha en fin kveld !!

      klem

      Slett
  4. Så flott det ble :) Dette skal prøves, må rote igjennom skapet etter noe strikk jeg ikke bruker ;)

    Klem Renate

    SvarSlett
  5. Takk, har alltids noe liggende man kan bruke :)

    Ha en fin kveld !!

    klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !