torsdag 13. september 2012

Endelig !!

Lenge vært på utkikk etter en gammel koffert til… Den skulle være SORT, slitt og gjerne litt rusten …
Vet jeg er litt rar … Men er jo super fan av brukte, gamle ting med "patina" , " sjel" eller " historie".
Men idag dukket DEN opp på en kjøpe / selge side på Facebook !!
Var ikke sen med å kontakte selger´n og vips så hadde jeg fått skatten i hus….. !


Se på´n !!!
I mine øyne helt, helt nyyydelig !!

Passet midt i blinken oppå skapet mitt i stua .
To gamle bøker og hjerteranken fikk plass på toppen.

Fine detaljer

Strukturen i skinnet er nydelig.
Lurer på hvor denne har vært i verden ?

Rusten & hel :)

Da jeg var på vei hjem , kjørte jeg innom Fargerike.
Har planer med denne , det får bli et annet innlegg
GLEDER meg !!!

Skulle " bare " innom Europris også… og da
kom jeg over disse !
Tre liftgardiner til 99,- kr stykket !
KAN jo ikke la sånne sjanser gå fra meg .
Litt uvant fra de hvite liftene mine men tror sikkert
jeg venner meg til dem :)

To nye ting i stua , skal ikke mer til for å få meg i
humør :)

Ha en flott torsdag, snart helg igjen …
Dette går fort !

Ha det !


18 kommentarer:

  1. Så mye fint!Råfin koffert,svart er fint! Fine bilder også:)Den tapeten har jeg lyst på også, den er så stilig! Gleder meg til og se hva du skal! Kjempefine gardiner også så billig!! klem lille meg

    SvarSlett
  2. Ække så mye som skal til støtt! Fin koffert da:) gardinene også....særlig når dem er sååå billige ;) Tihi
    Og du...time will tell på vedkassa?...u know me ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Line mor :)
      Beste som finnes er at man får ting man liker til en billig penge :))

      Ha en flott mandag !!
      klem

      Slett
  3. Kjempefin koffert - liker også slike ting!
    Gardinene er flotte, spiller vel ingen rolle hva det koster.... :-D
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marianne :)
      Blåser i om det er billig , bare JEG liker det :)
      Ha en flott uke !

      klem

      Slett
  4. Nyyyydelig koffert.
    Kjekt å ha en slik en ja.
    Klem fra Ann-Jorun

    SvarSlett
  5. Jeg ser fler og fler bruker koffert i interiøret, nesten så jeg begynner å like det i motsetning til første gang jeg så det. :)
    Europris liker jeg bare bedre og bedre. De har så mye flott. Her hvor jeg bor har de også Europris Pluss så den er gidigen og har godt utvalg :)
    Gratis med ny koffert :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Rart med hvordan man endrer seg i forhold til hva man synes er fint :)
      Europris har kommet seg veldig, heldigvis :)
      Ha en fin uke Elin og takk for søte kommentarer fra deg :)

      klem

      Slett
  6. Har også en gammel koffert som står oppe på vitrineskapet, sammen med en gammel globus. Begge gjenstandene er fra min samboers familie. Kofferten er absolutt en av mine favoritter når det gjelder de gamle ting jeg har i eie :) Din koffert var bare helt nydelig med en flott struktur :) Den tapeten er jeg veldig spent på resultatet av ! Likte den kjempegodt :) Ha en fortsatt flott kveld og en fin fredag :)

    Klem fra Wanja

    SvarSlett
    Svar
    1. Synes den var lekker, endelig dukket den opp !!
      Har en vegg som skal tapetseres , tror det blir bra :)
      Ha en fin uke :)
      klem ingrid :)

      Slett
  7. Den som leter den finner....Kofferten er kjempefin
    Glemte å dra innom Europris i dag, men håper de har igjen liftgardiner over helga. Trenger faktisk til ett vindu.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja den er flott :)
      Håper du får tak i liftgardinen :)
      Veldig fornøyd med mine !
      klem og en god mandag til deg :)

      Slett
  8. Wow, så flott den kofferten din er! Så heldig du er!!
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja endelig dukket den opp :)
      Fin mandag til deg :)
      klem

      Slett
  9. For en rålekker koffert, er på jakt selv ;)
    Takk for koselig ord hos meg, flott du la igjen dine avtrykk så fant jeg også deg ;)
    NYT helgen og ha en skjønn høst!!
    Høstklem Anki

    SvarSlett
  10. Takk, så hyggelig at du fant meg :)
    Velkommen tilbake og ha en flott uke :) Og høst :)
    Ingrid

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !