onsdag 2. mai 2012

MAI utfordringen til NIB : NYTT møter GAMMELT

Denne måneden er det helt klart en utfordring som passer
meg midt i blinken !!
Hjemmet mitt består jo av nytt & gammelt i skjønn forening ... synes jeg da .
Her er mitt bidrag :


Gammel vase fra brukt butikken, betong eple og et sølvfat.
Enkelt og dekorativt..

Uterommene mine er en salig blanding av gjenbruk og litt nytt

Greengate møter gammel , slitt taburett .

Ny vase i flettemønster som står på en krakk lagd av drivved , og
malt i vakker lys blå farge. Hvordan jeg lagde den kan du se HER

Lite gammelt vindu , betongbokstaver og et hjerte fra Kid...
Vil du se mer av hjemmet mitt kan du klikke HER, mitt forrige bidrag
hos NIB <3
De andre flotte bidragene på NIB kan du finne HER

6 kommentarer:

  1. Fine kombinasjoner! jeg likte veldig godt den gamle krakken og den fine koppen fra GG. Det er så flott å kombinere saker på denne måten. :) Fine bilder du viser.

    SvarSlett
  2. takk for det, elsker og ta bilder :)
    ja, gammelt og nytt er fint :)
    Ha en fin onsdags kveld :)

    SvarSlett
  3. Her har du fått mange fine nytt-gammelt-kombinasjoner.
    Jeg liker også spes godt krakken med GG-kruset.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, du har vel sett det før... men på Nib er det vel endel som ikke har sett det :)))
      Takk snille du :)
      klem til deg :)

      Slett
  4. Så herlige bilder :)
    Den krakken din er heilt nydelig!

    Ha ein fin onsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk Sissel
    Begynner reisesommerfuglene og komme ?
    fin onsdag og klem til deg !!

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !