tirsdag 22. mai 2012

FEMININT .....

Hei igjen !

Ikke ofte jeg er med på utfordringer og give away`s fra andre blogger, men noen ganger er det gøy .
Ble så fornøyd med norgesglasset mitt at jeg tok noen nye bilder idag :)


Mandags utfordringen til bloggen " Alt som er vakkert " . Bloggen hennes  kan du se HER
Ukens tema er FEMININT.   Sarte pasteller, syriner og gamle ting sammen er vel feminint ? Det synes jeg :)


Gammel dragestol, pute fra Kremmerhuset, syriner i Norgesglass og en oppskrapet soveroms dør av hunden i huset
hi hi 

Romantisk <3

Ønsker dere den flotteste dagen i finværet :)


14 kommentarer:

  1. Innlegget ditt er flott til temaet! Oser femininitet!

    SvarSlett
  2. Dette var både romantisk og feminint. Så flott stol, med stilige armlener. Nydelig pute og blomster også. )

    SvarSlett
  3. Takk Hulda , elsker den stolen !!
    Var rød (grøss ) med brun pute på ....
    Arvegods <3

    ha en fin dag, følger utviklingen av den super koselige paviljongen deres , sukk !! Litt misunnelig kjenner jeg :)

    klemmer !!

    SvarSlett
  4. supre farger Ingrid! Utrolig fin stol også ;)

    Ha en super dag!

    Klem Lotte

    SvarSlett
  5. Takk Lotte :)
    Ønsker deg en fin,fin sommerdag <3

    klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så fiiiint!
    Lykke til i utfordringen =)
    KLEM til deg i sommersoooola :D

    SvarSlett
  7. Takk Line :) Ha en flott sommerdag :)

    klem

    SvarSlett
  8. Å så fint! Ble enda mer sommerfølelse nå <3

    SvarSlett
  9. Så fint. Ser i innlegg et under at du har brukt KEM spray. Er det noen de fleste malebutikker har?

    SvarSlett
  10. Hei :) Takk !! Det er en butikk i Oslo men har også nettbutikk :) http://webshop.kem.no/:)
    Masse lekre farger , maling på spray -ikke lakk . Anbefales !!

    -ingrid-

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !