torsdag 31. mai 2012

20 000 besøk !!!

HIPP,HIPP, HURRAAAA!!

GLAD frue (",) !!!
Over 20000 besøk på bloggen min , UTROLIG GØY !! DERE som har all ÆRE for det, dere som er innom og kikker, kommenterer og vil følge meg <3
Uten dere hadde bloggingen vært liten vits... SÅ tusen,tusen takk alle dere , dette gir meg bare MER inspirasjon til og fortsette å blogge !!

Her er "TOR MED HAMMER`N" på besøk, regnet plasker ned og sommer´n føles et stykke unna... 
Rastløs som jeg er har jeg gjort litt inne idag, lystbetonte ting  -ikke kjedelige ting som å rydde hobbyrommet, garasjen som sååårt trenger en opprydning ... NOPE , det får bli en annen dag !!
Ikke veldig mye som minner om sommeridyll, herlige farger, myke puter i daybeden min idag...
Madrassen, puter og stæsj ligger stablet på bordet for å unngå at alt blir kliss klass....
HAGESTUE står på ønskelista... 

Derfor tok jeg sommer´n inn :)
Sengeteppe fungerer som duk også det...
Om du synes det er tomt i vinduskarmen har du rett...
ALT dør der, planter altså...
Blir utrooolig varmt der når sola står på så , lysestaker med lys bikker under.. Ikke veldig
glad i kunstige planter men det får være sånn til jeg får en idé 

Hi hi , drivved .. ?   BOMBE !!
LOVE IT !!
Med markblomster plukket igår og en spraylakket messing stake får jeg sommer ... inne :)

Nydelige <3

Gøy med kamera også :)

Dufter jo ren skjær sommer !!! <3

Denne da tro....
Males ??
JA :)


Pidestall :)) Opprinnelig vært et askebegerstativ....
Hadde sånne før i tiden ...
Nå som man ikke trenger å fyre , passet den godt ved siden av min 120 år gamle ovn :)

Denne tavla henger på gangdøra mi ... Når energien mangler og det butter litt på formen minner jeg meg selv på
akkurat dette...
Betyr IKKE at jeg kan gjøre ALT men at det er ingen begrensninger på å gjøre
lystbetonte ting ...

Håper " Tor " drar vekk, regnet slutter og sola titter frem igjen...
Trives best i SOL !!

Nok en gang TAKK !!!

Ydmyk


16 kommentarer:

  1. Mine planter dør også i sola.. hadde to flotte eføyer... men de bukket under gitt.. ja ja... mer å få kjøpt der det kommer fra.
    Koselig kjøkken du har :)

    SvarSlett
  2. Været får man bare gjøre det beste ut av, og det har du greidd;) Veldig koselig. Så smart å bruke askebeger til pidestall;) Husker godt disse, ja. Hadde en far som var flittig bruker.

    SvarSlett
  3. Hipp hurra for fine tall :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med 20ooo :))
    I Bergen er det sol og blå himmel, men kald Nordavind.. :)
    Klem til deg :))

    SvarSlett
  5. Gratulerer med så mange besøkende - er der straks jeg også :)).

    Du har det jo sååå koselig hos deg.

    Håper Tor har dratt videre, så du får nattefred :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer. Lekkert med sommeren inne. Klem, D

    SvarSlett
  7. Gratulerer med så mange visninger.<3 Kjempegøy.

    Koselig hos deg, og det er så sant, har man ikke sommer ute, så får man ta den inn.

    Her på Sola har jeg kun falske planter, siden vi er så mye borte, men jeg liker dem.

    Ha en god søndag, min venn.<3

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  8. Heia!

    Kjempekjekk blogg c",)
    Og så lurte jeg på hva farge du har brukt på skapet og stolene på kjøkken?

    Hilsen Marit c",)

    SvarSlett
  9. Hei :) Så flott at du synes det :)
    Det er flügger sin farge , kode 4183 :)
    ha en fin kveld !!

    -ingrid-

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !