tirsdag 3. april 2012

To " nye " bord på terrassen !

 Husker dere disse to loppis funnene ... ?
Fra mitt loppis " raid " i Oslo... Nå har de fått seg en omgang med " KEM " sprayen :)
ANBEFALES !!!  Maling på boks , ikke lakk.
Dekker fabelaktig og tørker fort !! LIKER :) Dette er også mitt bidrag til NIB ´s utfordring " COLOUR ADDICT "   http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/
Trillebordet i sprek grønn farge, LIKER farger i ute rommet :)

Fornøyd, og kjekt med et avlastnings bord - enten til planter , når vi har gjester eller bare til
pynt <3 ...

Her ser dere hele ( ikke se på terrasse gulvet... skal beises !! ) Oppå bordet har jeg tatt en lyslenke
oppi en kuppel , blir sååå fint lys på kvelden :)

Her er det andre :) Også med Kem spray men i en lysere grønn farge ..
Herlig farge som jeg skal ha mer av !!

Synes detaljene kommer mer frem med farge....

Et gammelt emalje fat og ny innkjøpte påskeliljer har fått plass
på bordet :)
To " nye " bord til den nette sum av
100 kroner  :)

Til slutt vil jeg bare ønske nye følgere velkommen !!
Kurven på antall besøk stiger og stiger
og jeg er HAPPY !!

Ha en strålende påske !!!


30 kommentarer:

  1. Ble veldig spreke bord, Ingrid. Nydelige farger.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja jeg er fornøyd !!!
      Takk for alltid fine kommentarer fra deg <3
      klem !!

      Slett
  2. Ordentlig flotte og friske farger du har malt begge bordene i. Jeg likte spesielt godt fargen på det i lysegrønt/blå. Lekkert. Bordene passet godt sammen med det fine teppet og puten. Hvor har du kjøpt det? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk Hulda :)
      Det er kjøpt på Jysk faktisk, rå billig .. 99 kr teppet og 79 for begge putene :)

      Slett
  3. Så flotte de ble. Det der trillebordet er supert.
    Kunne godt fått bo hos meg.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  4. takk,ja dette var vel farger i din gate :)
    Klem tilbake !!

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Morsomt å få noe nytt til en slikk og ingenting.
    Ønsker deg en flott og kreativ dag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  6. takk det samme til deg Marianne :)
    klem ingrid !

    SvarSlett
  7. De ble utrolig flotte :D
    Nydelige farger, likte veldig godt den lyse grønne :)
    Så nå må jeg bestille meg litt KEM spray :)
    God Påske til deg også Ingrid :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mariell :)
      Kjør på , du vil ikke angre !!
      Takk og god påske til deg også
      klem

      Slett
  8. Herlige farger du har valgt! Elsker den lyseblå på det runde bordet!
    Lykke til i utfordringen.
    GOD PÅSKE!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, den fargen på det lille bordet er nok min
      favoritt også :)
      1000 takk, gøy og være med men venter ikke og vinne... altfor mange flinke med :)
      GOD PÅSKE !!
      klem :)

      Slett
  9. Hei Ingrid :)
    Kom over bloggen din her via en annen blogg,
    og tenkte jeg skulle legge igjen et lite
    spor... :) Likte bloggen din veldig godt, mye
    flott, kreativt og spennende å se... Så jeg
    lag meg til som følger ღ Ønsker deg en riktig
    god påske, klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig !!
      Velkommen skal du være :)
      En flott påske til deg også .
      Flott blogg du har også, legger meg til som følger :?
      Klem ingrid

      Slett
  10. så flotte farger loppefunnene dine fikk ....jeg bare elsker den fargen på det runde bordet :-)...jeg liker og så farger ute.
    Lykketil med utfordringen :-9
    God Påske!
    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tone mor :)
      Er nok for mange flinke med , men gøy :)
      Forsatt god påske :)
      klem fra meg !!

      Slett
  11. Så koselig å bli kjent med en ny blogger! Takk for fine ord - vil følge deg videre også;o)
    Du er veldig flink til å tørre å velge farger på det du maler om. Kjempelekkert ble det!Jeg elsker også å forandre ting med maling - veldig spennende!
    Ønsker deg fortsatt en fin påske.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, velkommen :)
      ja jeg liker farger... ute . Litt pysete inne ,men litt farger liker jeg
      inne ..
      God påske videre :)
      klem ingrid

      Slett
  12. Heisann:)
    Må si loppefunnene ble kjempefine... lekre farger!:)

    Ønsker deg en glad påske videre:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marianne
      Fornøyd jeg :)
      klem og fortsatt god påske :)

      Slett
  13. Heisann fru hansen :) Kom over bloggen din via en kommentar på boligpluss sine sider på facebook tror jeg det var :) Dette var en blogg som virkelig falt i smak, og du har nok fått deg nok en fast leser :) Et spm: Hvor får man kjøpt disse spraymalingene? De ble nydelig vakre de loppisfunnene dine! Stå på :) Mvh. Ingvild R.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ingvild !
      Takk for at du stakk innom bloggen min og at du likte den :)
      Her kan du bestille de : http://webshop.kem.no/
      Takk for fine ord :)
      klem ingrid :)

      Slett
  14. Herlige bord i herlige farger!
    Gleder meg til sommeren og utendørsprosjekter:))
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Janne :)
      Ja , sommeren er jo snart her og litt prosjekter er oppi hodet :)
      Flott uke til deg :)
      klem !!

      Slett
  15. Kor fine borda dine vart!
    Kem-sprayen er heilt genial -
    no har eg snart brukt opp alt eg kjøpte,
    så spørs om eg må ha fleire etterkvart ;)

    Ha ei strålande veke!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk , ja den er helt rå !!
      Dekker jo så godt også. Neste gang jeg er i Oslo skal jeg innom butikken deres, ligger i nærheten av datteren min :)
      Snart tomt her også :)
      Ha en flott uke med de to største gullene dine <3
      klem

      Slett
  16. Jeg sier bare hurra! Såå vakkert! Det runde bordet var min favo!

    Fabelaktig ukesstart til deg.
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

    Jeg håper du har hatt en fin påske.
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja den fargen er nydelig !!
      Blir garantert mer av den :)
      Deilig med en pause innimellom , hatt en flott påske med
      familie og venner :)
      Ha en super ukestart !!
      klem

      Slett
  17. Oioi :) Hva heter fargen? Den var super fin. Ble veldig sommerlig. Når du bestilte fra KEM, måtte du betale toll da? :)

    Jeg har Give away på bloggen min, hvor du kan vinne gavekort på solstrand, hadde vært hyggelig om du meldte deg på, kanskje du vil linke til bloggen/give awayen min også? :) Hadde jeg satt stor pris på :)

    Klem Anita :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anita , fargene heter PLACID lys grønn (lille bordet ) og LINZ ICEBERG ( trillebordet ). KEM ligger i Oslo så det er kun postens priser :)
      Kikker innom deg senere idag
      klem

      Slett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !