fredag 20. april 2012

God helg !!!

Fredag , igjen :)
Skulle ønske at dagene ikke gikk såååå fort. Vil beholde våren... Vår og vår... Ja i følge kalenderen er det jo det. Hadde våren her i Mars vi :) April har så langt vært kald og grå... Men idag er det noe bedre . Tok med kamera ut og knipset litt bilder av " våren " på lille verandaen .
Lille verandaen min er lun og blir benyttet mye nå på våren. På sommeren er det terrassen som gjelder da det rett og slett blir FOR varmt ... Så her kommer det litt bilder :)

Her koser jeg meg :)

Disse vakringene er inne om natten , tåler ikke frost ...

NÅ blomstrer disse da... Plantet de før påske og sier jo litt
om temperaturen vi har hatt i det siste...
Men , vakre er de !!

Liker stemor, lille skjøre blomsten .
Tåler frost så den har fått stå ute 

Vakker ? O ´yes !
Disse skal i jorden snart, staude som jeg håper jeg kan få glede av
i mange år fremover .

Flagget til topps idag !!
Min bror fyller 50 !!

Er lillesøster , tre år yngre ... Så det er jo KJEMPE  leeeeeenge til jeg blir 50 !!!

Ellers så er det et skikkelig høydepunkt på Søndag .
Skal på mitt første bloggtreff !!!!
Turen går til Hamar, hvor jeg skal treffe syv  HERLIGE, KREATIVE damer .
Vi har alle blitt kjent via fb siden Tips & Inspirasjon Til Hjemmet :) Du kan trykke på logoen på venstre side her om du vil ta en titt på en super side !!

Goodie bager er ferdig , og gleder meg veldig.

Blir sikkert et innlegg om dette treffet senere.

I mellomtiden, god helg alle sammen :)

17 kommentarer:

  1. koselige vårbilder. Har lagt meg til som følger ;)

    SvarSlett
  2. Takk, så koselig!! Velkommen skal du være :)
    God helg

    ingrid

    SvarSlett
  3. Så fint og koselig du har fått det på uteplassen :)
    Her har ikke noe kommet ut enda, men på været å dømme så kanskje i løpet av helgen D:)
    Ser du har mye å glede deg til i helgen.
    Kos deg masse og ha ei superfin helg:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  4. Herlige bilder av verandaen din!
    Kos deg på bloggtreff og GOD HELG :)

    SvarSlett
  5. Så koselig veranda. Nydelige blomsterbilder.
    Sees. Jeg sender melding med adresse.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder :)
    Gleda meg masse til sol & sommar!

    Vi sjåast på søndag ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Takk det gjør jeg også !!!
    Gleder meg til og se deg !!!!!!
    klem

    SvarSlett
  8. God helg Ingrid, og kos deg på bloggtreff - høres spennende ut :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Takk :)
    ja dette blir flott og spennende, har jo ikke møtt dem før
    men virker til og være en gjemg herlige damer :)

    klem :)

    SvarSlett
  10. Kjempefine bilder som alltid Ingrid :)
    Kose dere masse i helga, skulle såå gjerne vert der sammen med dere!♥
    Varme klemmer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anita :)
      Du var savnet i helgen :)
      NESTE gang blir du med :)!!!

      klem til deg

      Slett
  11. Det blir sommer snart :) men kjenner på utålmodigheten jeg også. Ønsker deg en nydelig uke :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  12. Jammen må jeg si det var møe fint her :) Takk for tips om Decoupage ;) Helle

    SvarSlett
  13. Så koselig at du syntes det :)
    Bare hyggelig
    ingrid

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !