onsdag 8. februar 2012

Loppis vase i ny drakt .

        Hallo igjen :) Når jeg skrev gårsdagens innlegg glemte jeg noe.... Kjøpte nemlig et nøste med tova tau også på KREMMER HUSET :) Og hjemme hadde jeg en blomstervase jeg kjøpte på loppis.. Hvitt er fint det , men ville at den skulle bli litt "spesiell " ... Så til dere som vil forandre noe  her er nok et tips :)




 
Tok og limte på tauet med sterkt lim for tekstiler , prøvde lim pistol først men da holdt jeg på og brenne av meg finger tuppene.....


Begynte øverst og surret nedover , limte her og der sånn at det satt skikkelig ...

En ny vase :) Herlig farge ikke sant ?

Ha en fortreffelig kveld :) Snart helg !! Igjen :)
OG , idag er det 1 måned siden jeg startet bloggen :) Over 3800 stykker  som har tittet innom <3 1000,1000 takk til dere ALLE sammen !!!
OG til mine følgere <3 DETTE er MORO <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !