mandag 20. februar 2012

Litt mer før & etter bilder fra "arkivet " !


Hei :) 
I mangel på energi om dagen kommer det "gamle " bilder fra albumet , hodet vil sette igang med mye rart men kroppen nekter... SÅ da får jeg vise dere litt hva jeg har gjort tidligere 

Dette var et RØDT (grøss...) Budals bord , arvet etter ei tante som her har fått et strøk med grunning....


To strøk med grunning og to strøk med hvit maling senere ... og ny knott på skuffen <3
 Ble bra synes jeg :) Fått plass på gjeste rommet , krakken kjøpte jeg på Jysk. Fikk en liten sjablong på setet. Den gamle vaske vanns muggen er etter mormor , med forskjellige "evigvarende" blomster i :)
 Denne mini kommoden fra Ikea har stått på badet i mange år.... Ser du nøye , har sønnen min skrevet på med sirlig løkkeskrift hva de forskjellige små skuffene inneholder <3
















Her er den ferdig , kjøpte scrap papir på Nille og limte på skuffene. Malte selve kommoden med lys blå farge (ser litt rar ut i fargen pga krystall lampen i taket som skinner...) Her har jeg fremdeles "sminke, helse , smykker " skuffer , dog uten skrift .... Gøy og få noe nytt av gammelt :) Ha en flott kveld alle sammen , legger kroppen til lading og satser på en bedre dag i morgen :)


23 kommentarer:

  1. Så fine tingene ble. Særlig kommoden ble super. Ha en fortsatt fin mandagskveld. Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. God tirsdag til deg og takk for flotte ord fra deg <3
      KLEM din vei <3

      Slett
  2. Så fine ting du har pusset opp Ingrid! Flink er du!

    Klem Lotte

    SvarSlett
    Svar
    1. 1000 takk Lotte :) !!!
      GØY vet du :)
      Klem !!!

      Slett
  3. samma om det er fra arkivet....bra tips uansett!
    Bordet var jo så flott!
    god bedring....kom sterkt tilbake :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tone :)
      har jo NOEN bilder kan du si :)
      Godt når energien trenger og lades :)
      Litt bedre idag :)
      Kommer sterkere tilbake kan du skjønne :)))
      Ha en fin fin tirsdags kveld , klem !!!!

      Slett
  4. Kjempeflott oppussing av både bord og minikommode.
    Du skal bare fortsette å plukke fra arkivet...

    Klem Inger

    SvarSlett
  5. Så nydelig det bordet ble!! Og veldig fargerik og fin mini-kommode =)
    Her er ikke kreativiteten på topp heller. Vi reiser på ferie i morgen, så
    da håper jeg på ny energi!!

    Fineste mandagskvelden til deg =)

    Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååå ferie hørtes deilig ut !!!
      Takk for kommentarer , love it !!!
      Ha det supert !!!
      KLEM :)

      Slett
  6. Så flink du er! Jeg mangler litt tålmodigheten jeg da :) Men prøver jeg også...

    Takk for søteste kommentar inne hos meg *smiler*

    Med ønsker om en fortryllende ukesstart.
    Nala logrer og sier boff!
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. 1000 takk for koselig kommentar :)
      ELSKER dette !!!
      Ha en fin uke og gi vofsen din en klem fra meg :)
      Klem til deg også :)

      Slett
  7. Hallo. Jeg er bareinne å tester.

    SvarSlett
    Svar
    1. ho ho , håper den greia var borte !!!!
      Klem :)

      Slett
  8. Nydelig bord og mini-kommode! :)
    Flott at du deler fra arkivet, om det er gjort no eller då har jo ingenting å sei :)
    Håper du får energien att, så du kan sysle med det du elsker♥

    Nattaklem ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord, formen er noe bedre :)
      Klemmer <3

      Slett
  9. Nydelig bord og kommode. Skulle gjerne hatt et sånt koselig bord på kjøkkenet.
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Kirsten :)
      hadde planer om og ha det på kjøkkenet , men det ble litt stusselig og lite der :) Derfor
      havnet det på gjesterommet :)
      Klem til deg !!!

      Slett
  10. Fine "gjør det selv" resultater....
    Jeg har kledd papir inne i rommene på en gammel kontorskuff jeg fant på et loppemarked,,,,det fikk litt samme følelsen som komoden din,,,,,
    Anne

    SvarSlett
  11. Takk :)
    Mye man kan gjøre med gammelt "skrap " :)
    klem Ingrid

    SvarSlett
  12. Hei, så fin blogg du har :)

    Jeg har et slikt "budals" bord som du har pusset opp, ligner veldig i hvert fall. Vet du om disse bordene er spesielt populære? skal selge mitt. Ønsker deg en strålende helg!

    siw:)
    http://tilinspirasjonogglede.blogspot.com/

    SvarSlett
  13. Har en sånn kommode... hva slags lim har du brukt for å feste papiret? Har sett anne sin gamle skuff, fin den også..

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !