fredag 24. februar 2012

Hæl´j

Titt, titt :)
Bare innom for å ønske der en fin helg. Vær kartet viser RØDE tall og det liker vi :) Handy mannen og meg skal på bølja´n blå idag , spise og drikke og maybe danse litt  <3 Bror & svigerinne skal også være med , det blir KOS !! Etter noen "lade" dager skal det bli godt å få svinget på skrotten :)
                                                HA EN KNAKENDE FIN HELG !!!!!


Vil vise dere sånn helt på tampen hva dere kan gjøre med små nusselige flasker og en liten rusten urne :) ble et koselig stilleben synes jeg (",) 





8 kommentarer:

  1. Kjempekoselig Ingrid <3
    Kos deg på bøljan blå!

    God helg :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk , vi hadde det flott :)
      God søndag til deg & dine :)

      Slett
  2. Utrolig koselig lysfat!

    Koose dere på tur!
    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, vi hadde super tur :)
      Håper pizza´n smakte :)
      Nye gardiner er stas, forandring i heimen liker vi :)
      Stor klem , god søndag til deg :)

      Slett
  3. nydelige bilder ...så delikat og vårlig!
    ha en fin helg!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tone
      ha en flott søndag <3
      klem ingrid

      Slett
  4. Håper du har hatt det fint på bøljan blå, og at kroppen har hatt godt av å lette på dansefoten.
    Nydelige bilder :)

    Ellers så gratulerer jeg deg som en av vinnerne i give awayen min.

    God søndag.
    Klem Inger

    SvarSlett
  5. Vi hadde det helt topp :) God mat og hyggelige folk :)
    1000 takk for at jeg er en av vinnerne :))
    Flott søndag til deg !!!
    klem <3

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !