mandag 23. januar 2012

Nytt på veggen :)

Ny uke.  -5 grader, hvitt landskap , sola titter frem og jeg sitter inne og hører knitringen fra ovnen .
Stooore planer om å ta noen bilder ute idag :)


Igår satt jeg og surfet rundt på utenlanske blogger, kan sitte i timesvis bare å nyte, snappe opp ideer og kjenner at kreativiteten får seg et dytt etter en sånn runde i BLOGGMANIA ...

 Som dere kjære lesere og følgere sikkert har skjønt så liker jeg driv ved godt.. samler  vår , sommer og høst og har alltid et lite "lager " på lur... Her er min siste "lysestake " :) Ville ha noe nytt på veggen . Fant en liten drivved "skatt" , preget av tidens tann..rusten , glatt og fiiiin <3 Tok en zink telys holder med hull i , skrudde den inn i veden . Festet en kjetting fra en ødelagt ampel ( man kaster ikke´no) med to skruer bak . Flott til den hvite veggen synes jeg :) Hva synes dere ? Ha en super mandag !!!

8 kommentarer:

  1. den ble knallfin!
    kjenner til dette med å ikke kaste noe ;-)
    Du er veldig flink å finne på nye måter å bruke veden på :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Synes faktisk jeg også :)
    Ser virkelig frem til å gå langs strendene og finne MER :))
    Nei, her må det være totalt feil eller heeelt ødelagt før det bli kastet...

    Klem fra skrotnissen (",)

    SvarSlett
  3. Kjempefin, som alt du gjør Ingrid. I år bar jula her preg av at jeg gikk sykemeldt i vår, og flyttet "til vannkanten". Masse presanger laget av drivved, så jeg gleder meg til våren og ny skattejakt :) Skjønner du har latt deg inspirere av siden du la ut i går, den var flott!!! Masse ideer til bruk av naturmaterialer. Hos meg savner jeg litt mer utevegger.......er jo nok av dem men de er i glass og metall, så da kan jeg ikke lenger henge opp noe særlig ute, savner det! Fin er bloggen din også, flotte delikate bilder <3 Kanskje jeg en gang får tid......
    Klem Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig tilbake melding Marit :)
      Går syke meldt så dette er mitt "fristed " <3 , tar jo litt tid men det har jeg jo nok av ! Ufattelig gøy er det i allefall :)
      Klem Ingrid !

      Slett
  4. Denne siden din er så inspirerende....jeg liker :)

    Jeg har lagt meg til som følger.


    Tove Ragna

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott !!!
      Akkurat det jeg håpte den skulle være , takk !!

      Klem Ingrid :)

      Slett
  5. Så koselig blogg du har :)
    Mange flotte ideer.
    Legger meg som følger :)
    Linda

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !